به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، به علت بارش شدید و بیش از ۷۰ سانتیمتری برف در برخی شهرها، مدارس و دانشگاههای استان اردبیل برای روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل اعلام شد. اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، آموزش در اردبیل، نیر، […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، به علت بارش شدید و بیش از ۷۰ سانتیمتری برف در برخی شهرها، مدارس و دانشگاههای استان اردبیل برای روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل اعلام شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، آموزش در اردبیل، نیر، نمین، سرعین، هیر، مشگین‌شهر، لاهرود، ارشق، گرمی، بیله سوار، انگوت، جعفرآباد و اصلاندوز فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی و در پارس‌آباد دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در خلخال دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بارش شدید برف در اردبیل به رغم برفروبی معابر، زندگی مردم این شهر را مختل کرده و مشکل جدی در تردد شهروندان ایجاد کرده است.