امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران در پایان دیدار تیمش مقابل فلسطین درباره دلیل فیکس شدن قایدی و انصاری‌فرد و اینکه آیا قصد داشته با این تغییر ترکیب در فاز هجومی تیم مقابل را سورپرایز کند گفت: هرکه درتمرینات آماده تر باشد را به زمین می‌فرستم که خوشبختانه همه آماده‌اند. بخشی براساس قدرت تیمی خودمان […]

- چرا این ۲ بازیکن در دیدار ایران – فلسطین فیکس شدند؟

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران در پایان دیدار تیمش مقابل فلسطین درباره دلیل فیکس شدن قایدی و انصاری‌فرد و اینکه آیا قصد داشته با این تغییر ترکیب در فاز هجومی تیم مقابل را سورپرایز کند گفت: هرکه درتمرینات آماده تر باشد را به زمین می‌فرستم که خوشبختانه همه آماده‌اند. بخشی براساس قدرت تیمی خودمان و بخشی هم براساس قدرت تیمی حریف شاید تغییراتی داشته باشیم».

او در ادامه بیان کرد: «انصاری فرد و قایدی هم در اردو و هم در تیم باشگاهی آماده بودند و مزدشان را هم گرفتند. شاید در بازی‌های بعد تغییراتی هم داشته باشیم ولی خیلی خوشحالیم. نیروهای جایگزین هم خیلی خوب بازی کردند. مثلا محبی و سردار واقعا خوب بودند. این نشان می‌دهد هدف مشترکی دارند. چه ۵ دقیقه بازی کنند چه ۹۰ دقیقه، همه دوست دارند به تیم ملی‌شان کمک و مردم را خوشحال کنند».

یادآور می‌شود؛ در نیمه دوم دیدار با فلسطین محبی و آزمون به ترتیب به جای قایدی و انصاریفرد (دو نفر از گلزنان تیم ملی در نیمه اول) به زمین رفتند و تا پایان در ترکیب بودند.

بیشتر بخوانید: سریع‌ترین گل جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به نام یک ایرانی

منبع: خبـر ورزشی