امیرحسین حسین‌زاده وینگر سابق استقلال و ستاره این تیم در مسیر قهرمانی با فرهاد مجیدی راهی شارلروا شد تا مسیر فوتبالی‌اش را خارج از ایران پی بگیرد، اما خیلی زود مجبور شد به ایران بازگردد. بازیکنی که این فصل قید پیشنهاد استقلال را زد و به تراکتور پیوست، حالا چند پیشنهاد دیگر دارد. در همین […]

- رضایتنامه ستاره سابق استقلال ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان است!/ آبی‌ها قید او را زدند؟

امیرحسین حسین‌زاده وینگر سابق استقلال و ستاره این تیم در مسیر قهرمانی با فرهاد مجیدی راهی شارلروا شد تا مسیر فوتبالی‌اش را خارج از ایران پی بگیرد، اما خیلی زود مجبور شد به ایران بازگردد.

بازیکنی که این فصل قید پیشنهاد استقلال را زد و به تراکتور پیوست، حالا چند پیشنهاد دیگر دارد. در همین راستا روزنامه ایران ورزشی مدعی شد، باشگاه تراکتور به تیم‌های خواهان حسین‌زاده اعلام کرده چنانچه این بازیکن را می‌خواهند ۴۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه تراکتور واریز کنند تا این باشگاه نیز در راستای آزاد کردن حسین‌زاده اقدام کند. این مبلغ قطعاً از سوی باشگاه استقلال پرداخت نخواهد شد چون علاوه بر ۴۰ میلیاردی که تراکتور خواسته باشگاه استقلال باید مبلغی را هم به عنوان دستمزد به این بازیکن بپردازد که بسیار پرهزینه خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی