به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، «علی القحوم»، از مقامات ارشد جنبش انصارالله یمن در سخنانی تاکید کرد که تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن مؤثر نبوده و نتوانسته اهداف آنها را برآورده سازد و این بمباران‌ها بعد از این نیز مؤثر نخواهد بود. این عضو ارشد انصارالله تاکید کرد که اقدامات خصمانه و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، «علی القحوم»، از مقامات ارشد جنبش انصارالله یمن در سخنانی تاکید کرد که تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن مؤثر نبوده و نتوانسته اهداف آنها را برآورده سازد و این بمباران‌ها بعد از این نیز مؤثر نخواهد بود.

این عضو ارشد انصارالله تاکید کرد که اقدامات خصمانه و تهدیدات آمریکا علیه یمن مانع از اجرای تعهدات نیروهای یمنی در قبال مردم فلسطین نخواهد شد.

القحوم افزود: «در جریان بمباران یمن توسط آمریکا و انگلیس، اهدافی که قبلاً بمباران شده بودند، هدف قرار گرفتند و این چیز جدیدی نیست. در عین حال آمریکا و انگلیس به یمن اعلام جنگ علنی کرده اند و آنها در مقابل باید حملات و بازدارندگی استراتژیک یمن را تحمل کنند.»

علی القحوم اظهار داشت: «نبرد ادامه دارد و جبهه جنگ باز است و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها از تجاوزات خود علیه یمن پشیمان خواهند شد و بهای سنگینی خواهند پرداخت. ما مدت‌ها در یمن بودیم و اکنون در حال نبرد فتح موعود و جهاد مقدس علیه متجاوزان هستیم.»

شامگاه یکشنبه منابع خبری از حمله جدید ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به برخی هدف‌ها در غرب یمن خبر دادند و تأیید کردند که ائتلاف آمریکایی- انگلیسی حمله جدیدی را علیه برخی هدف‌ها در اراضی یمن به انجام رسانده است.

خبرنگار المسیره در این ارتباط گزارش داده بود که نیروهای ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به جبل جدع در منطقه اللحیه حمله کرده‌اند و علاوه بر این جنگنده‌ها و هواپیماهای شناسایی متجاوز آمریکایی پروازهای پرتعدادی را در آسمان استان الحدیده واقع در غرب یمن به انجام می‌رسانند.

یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد که کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است.

آمریکا و انگلیس بامداد جمعه در حمایت آشکار از رژیم جنایتکار صهیونیستی و بر خلاف قوانین بین‌المللی چندین نقطه از اراضی یمن را هدف قرار دادند. روز شنبه نیز حمله دیگری به الحدیده در غرب یمن انجام شد. منابع محلی در استان الحدیده یمن اعلام کردند که نیروی هوایی ارتش آمریکا موضع‌های ارتش ملی یمن را در این منطقه هدف قرار داده است. این منابع تاکید کردند که این حمله، پایگاه دریایی ارتش ملی یمن در منطقه «الکثیب» و خیابان «التنمیه» را هدف قرار داده است.

منبع: مـهر