صعود شمشیربازان ایرانی در رنکینگ جهانی
صعود شمشیربازان ایرانی در رنکینگ جهانی

  به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فدراسیون جهانی شمشیربازی با لحاظ کردن نتایج رقابت‌های گرندپری تونس، رده بندی جدید شمشیربازان اسلحه سابر را اعلام کرد که بر اساس رده بندی جدید، علی پاکدامن که پیش از این در رده هشتم قرار داشت به رده هفتم صعود کرد. پاکدامن در مسابقات تونس تا […]

 

- صعود شمشیربازان ایرانی در رنکینگ جهانی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فدراسیون جهانی شمشیربازی با لحاظ کردن نتایج رقابت‌های گرندپری تونس، رده بندی جدید شمشیربازان اسلحه سابر را اعلام کرد که بر اساس رده بندی جدید، علی پاکدامن که پیش از این در رده هشتم قرار داشت به رده هفتم صعود کرد. پاکدامن در مسابقات تونس تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت.

همچنین محمد رهبری با ۵ پله صعود جایگاه ٢٨ رنکینگ جدید را به خود اختصاص داده است، او در مسابقات تونس تا مرحله یک شانزدهم نهایی پیش رفت.

در رده بندی جدید فدراسیون جهانی، فرزاد باهر ارسباران در رده ۵۶ قرار دارد، محمد فتوحی جایگاه ٧٣ را در اختیار دارد و نیما زاهدی هم صاحب رده ۲۵۱ است.

کالین هیث کوک شمشیرباز ۱۸ ساله آمریکا با شگفتی‌سازی توانست قهرمان گرندپری تونس شود. فارس فرجانی از تونس در رده دوم قرار گرفت و همچنین ساندرو بازادزه از گرجستان و آرون ژیلاگی از مجارستان سوم مشترک شدند.

رنکینگ جدید بازیکنان به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز رنکینگ قبلی بازیکنان است.)

۷- علی پاکدامن (۸)

۲۸- محمد رهبری (۳۳)

۵۶- فرزاد باهر (۵۸)

۷۳- محمد فتوحی (۷۴)

۲۵۱- نیما زاهدی (۲۴۸)

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا