به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، در پی درگذشت دکتر کریم مجتهدی استاد برجسته علم فلسفه و برگزیده جایزه علامه طباطبایی(ره)، سیدسلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملّی نخبگان پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است: خبر درگذشت استاد ارجمند؛ زنده یاد دکتر کریم مجتهدی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، در پی درگذشت دکتر کریم مجتهدی استاد برجسته علم فلسفه و برگزیده جایزه علامه طباطبایی(ره)، سیدسلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملّی نخبگان پیامی صادر کرد.

واکنش سیدافقهی به خبر درگذشت فیسلوف ایرانی

متن این پیام به شرح ذیل است:

خبر درگذشت استاد ارجمند؛ زنده یاد دکتر کریم مجتهدی خبری تأسف بار بود. آن مرحوم که سالها کرسی استادی دانشگاه تهران در رشته فلسفه را داشت، از جمله بقیه الماضین نسلی بود که علوم قدیم و جدید را در زمینه حکمت و فلسفه توأمان به همراه داشت.

تلاشهای او به خصوص در عرصه رشد پژوهش فلسفی در ایران هرگز از خاطر اهالی علم زدوده نخواهد شد. او که از جمله برگزیدگان جایزه مرحوم علامه طباطبایی(ره) بنیاد ملی نخبگان نیز بود، از خود آثار گرانبهای فراوانی بر جای گذاشته است که انتظار می‌رود بیش از پیش مورد توجه اهل علم و به ویژه صاحبان استعدادهای برتر قرارگیرد.

امید است آن عزیز سفر کرده در پناه رحمت و غفران الهی به آرامش ابدی رسیده و خداوند متعال به خانواده و شاگردان ایشان صبر جزیل عطا فرماید.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین