در ایام تعطیلی مسابقات لیگ برتر که اغلب تیم‌های فوتبالی در تدارک اردوهای داخلی یا خارجی هستند شاگردان پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور فردا صبح با پرواز چارتر هواپیمایی آتا از شهر تبریز عازم استانبول خواهند شد. طبق برنامه اعلام شده از سوی مسئولان باشگاه تراکتور اعضای تیم پس از اقامتی کوتاه مدت در استانبول […]

- تراکتور ۳ هفته در آنتالیا اردو می‌زند

در ایام تعطیلی مسابقات لیگ برتر که اغلب تیم‌های فوتبالی در تدارک اردوهای داخلی یا خارجی هستند شاگردان پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور فردا صبح با پرواز چارتر هواپیمایی آتا از شهر تبریز عازم استانبول خواهند شد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی مسئولان باشگاه تراکتور اعضای تیم پس از اقامتی کوتاه مدت در استانبول بلافاصله با یک پرواز ترکیش ایر عازم آنتالیا شده و از طریق سفر کوتاه زمینی با دو دستگاه اتوبوس عازم محل برپایی اردوی خود در سواحل مدیترانه در آنتالیا خواهند شد.

برگزاری ۵ دیدار تدارکاتی با تیم‌های محلی و دیگر تیم‌های حاضر در کمپ آنتالیا، پشت سر گذاشتن دو هفته بدنسازی سنگین و یک هفته تمرینات تاکتیکی و در کل برپایی اردوی ۲۰ روزه از جمله برنامه‌های سرخپوشان تبریزی برای کسب آمادگی هرچه بیشتر جهت رویارویی مقابل تیم پرسپولیس است.

منبع: خبـر ورزشی