با پذیرش استعفای بهزاد ظهیری، صادقی نیارکی از مدیران صنعتی ملی و موفق کشور که دانش آموخته دکترای مدیریت راهبردی بوده و از سوابق مدیریتی عالی در حوزه صنعت و معدن برخوردار است، به این سمت منصوب شد. از سوابق مدیریتی وی می‌توان به معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن تجارت، مدیرعامل و نایب رئیس […]

- مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو انتخاب شد

با پذیرش استعفای بهزاد ظهیری، صادقی نیارکی از مدیران صنعتی ملی و موفق کشور که دانش آموخته دکترای مدیریت راهبردی بوده و از سوابق مدیریتی عالی در حوزه صنعت و معدن برخوردار است، به این سمت منصوب شد.

از سوابق مدیریتی وی می‌توان به معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن تجارت، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر، عضو غیر موظف هیئت مدیره شرکت فولاد جهان آرا اروند، عضو غیر موظف هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر، عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، عضو هیئت مدیره شرکت پارس دارو و مسؤولیت های متعدد مدیریتی در حوزه صنعت و معدن اشاره کرد.

گفتنی است، پیش از این، بهزاد ظهیری ازمهر ماه ۱۳۹۷ به مدت بیش از پنج سال مسئولیت عضویت هیئت مدیره و مدیر عاملی این گروه صنعتی را بر عهده داشته است.

گروه صنعتی ایران ترانسفو، بزرگترین تولید کننده انواع ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع، قدرت در کشور و منطقه بوده و با داشتن سهم بیش از ۸۵ درصدی از بازار داخل و همچنین صادرات محصولات تولیدی خود به کشورهای مختلف، از شرکت‌های مهم استراتژیک کشور محسوب می‌شود.

منبع: خبـرآنلاین