این بازی از جهات مختلفی بازتاب زیادی داشت و بیش از یک بازی معمولی، مورد توجه رسانه های عربی و کشورهای رقیب این دوره از مسابقات با ایران- مانند کره و ژاپن- قرار گرفت. بازی برای حمایت از مردم غزه با یک دقیقه سکوت همراه بود؛افزون بر آن، برخی تماشاگران ایرانی نیز- در کنار تماشاگران […]

- گام اول قدرتمند بردیم؛ با «پی پاد» در پی فوتبال

این بازی از جهات مختلفی بازتاب زیادی داشت و بیش از یک بازی معمولی، مورد توجه رسانه های عربی و کشورهای رقیب این دوره از مسابقات با ایران- مانند کره و ژاپن- قرار گرفت.

بازی برای حمایت از مردم غزه با یک دقیقه سکوت همراه بود؛افزون بر آن، برخی تماشاگران ایرانی نیز- در کنار تماشاگران فلسطینی و قطری- پلاکاردهایی در حمایت ازمردم غزه در دست داشتند؛ این بازی که همزمان با صدمین روز از جنایات اسراییل علیه مردم غزه برگزار شد، توانست بازتاب گسترده ای داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فلسطین از جبران این نتیجه در بازی های بعدی خبر داد و مربی تیم ملی فوتبال ایران، با تمجید از بازی بازیکنان، معتقد بود که باید در بازی های بعدی، تمرکز بیشتری داشته باشند چون تیم ها، قوی تر خواهند بود.

شما همه این بازی ها را می توانید با “نصب اپ پی پاد“، از طریق تلویزیون اینترنتی آرپا، ببینید و با پیش بینی بازی ها- مانند تجربه جام جهانی فوتبال در سال گذشته- و البته با کسب امتیاز، هرشب، میلیونی جایزه ببرید.

منبع: خبـر ورزشی