رافائل نادال سفیر جدید فدراسیون تنیس عربستان سعودی شد. این بازیکن اسپانیایی در توسعه ورزش تنیس در بین دختران و پسران جوان این کشور همکاری خواهد کرد و همچنین مذاکراتی بر سر افتتاح آکادمی رافائل نادال در ریاض برای استعدادهای جوان در جریان است. فدراسیون به عنوان بخشی از چشم‌انداز عربستان سعودی برای سال ۲۰۳۰ […]

- نادال هم در عربستان پست گرفت!

رافائل نادال سفیر جدید فدراسیون تنیس عربستان سعودی شد. این بازیکن اسپانیایی در توسعه ورزش تنیس در بین دختران و پسران جوان این کشور همکاری خواهد کرد و همچنین مذاکراتی بر سر افتتاح آکادمی رافائل نادال در ریاض برای استعدادهای جوان در جریان است.

فدراسیون به عنوان بخشی از چشم‌انداز عربستان سعودی برای سال ۲۰۳۰ قرارداد بلندمدتی با نادال بست و اعلام کرد: «نادال هر سال مدت زمانی را در عربستان خواهد بود تا به رشد پسران و دختران در این ورزش کمک کند و علاقه نسل جوان به تنیس را افزایش دهد. همچنین برنامه‌ای برای تاسیس آکادمی نادال در این کشور برای حمایت از استعدادهای جوان و کمک به آنها برای تحقق رویاهای خود در نظر گرفته شده است.»

نادال اذعان داشت: «به هر طرف عربستان سعودی نگاه کنید می‌توانید رشد و پیشرفت را ببینید و من خوشحالم که بخشی از این داستان هستم. من همچنان تنیس بازی می‌کنم و دوستش دارم. اما فراتر از بازی، می‌خواهم به رشد این ورزش در سراسر جهان کمک کنم و عربستان پتانسیلش را دارد. بچه‌های امروز اینجا به آینده می‌نگرند و به همه ورزش‌ها اشتیاق دارند. اگر بتوانم تفاوتی ایجاد کنم، بتوانم به آنها کمک کنم راکت در دست بگیرند یا تناسب اندام داشته باشند و از مزایای زندگی سالم لذت ببرند، واقعا خوشحال خواهم شد.»

بیشتر بخوانید: فرزندان اسطوره‌های ورزش که می‌خواهند جا پای پدران‌شان بگذارند؛ مسی و رونالدوی جدید ظهور می‌کنند؟/ پسر کو ندارد نشان از پدر یا…؟

منبع: خبـر ورزشی