به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پی برخی شایعات مطرح شده پیرامون مباحث نقل و انتقالاتی اطلاعیه‌ای را صادر کرد. در متن اطلاعیه مذکور آمده است:  “پیرو انتشار برخی مطالب خلاف واقع در فضای مجازی، به اطلاع می‌رساند که باشگاه فولاد خوزستان در سایه‌ پشتیبانی همیشگی دکتر […]

- دغدغه‌ای بابت باز شدن پنجره و ثبت قرارداد بازیکنان تازه وارد وجود ندارد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پی برخی شایعات مطرح شده پیرامون مباحث نقل و انتقالاتی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در متن اطلاعیه مذکور آمده است: 

“پیرو انتشار برخی مطالب خلاف واقع در فضای مجازی، به اطلاع می‌رساند که باشگاه فولاد خوزستان در سایه‌ پشتیبانی همیشگی دکتر امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت صنعتی فولاد خوزستان و سایر مدیران ارشد این گروه که در همه احوال یاری‌رسان بوده‌اند و با حمایت‌های مسئولان استانی و هواداران عزیز، در مسیر رشد و تعالی حرکت می‌کند و دست‌اندرکاران مجموعه با حداکثر استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای کسب موفقیت و خوشحال کردن مردم شریف خوزستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

در این شرایط نزد مدیریت باشگاه، دغدغه‌ای از بابت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان و ثبت قرارداد بازیکنان تازه وارد در سازمان لیگ وجود ندارد و با عبور از چالش‌های موجود برای پیشبرد اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت ترسیم شده، اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت.

ضمن درک نگرانی هواداران جهت تقویت تیم در فصل جابه‌جایی بازیکنان و با یادآوری این مساله که انتشار شایعات در پیشرفت برنامه‌های نقل و انتقالاتی خلل ایجاد می‌کند، از شما دلسوزان و طرفداران انتظار همراهی ارکان باشگاه در راستای جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی را داریم. بدیهی است در صورت تایید فنی بازیکنان از سوی سرمربی و عقد قرارداد رسمی توسط مدیریت، اخبار نقل و انتقالات از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه فولاد خوزستان در اختیار رسانه‌ها و هواداران قرار می‌گیرد.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پروسه ارتقای برند فولاد خوزستان و بازگشت به دوران پرافتخار بدون همدلی و اعتماد متقابل حاصل نخواهد شد؛ پس دست در دست یکدیگر موانع را کنار خواهیم زد و برای درخشش دوباره نام بزرگ فولاد خوزستان در فضای فوتبال ایران سینه سپر خواهیم کرد.”

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا