واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات ضدصهیونیستی «رعنانا»
واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات ضدصهیونیستی «رعنانا»

گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌هایی به عملیات ضدصهیونیستی «رعنانا» واکنش نشان دادند و ساکنان کرانه باختری را به تشدید مقابله با رژیم صهیونیستی دعوت کردند.

 

به گزارش زیرنویس،  به نقل از شهاب، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌هایی از عملیات ضدصهیونیستی «رعنانا» استقبال کردند.

واکنش جنبش حماس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس عملیات استشهادی رعنانا را واکنشی طبیعی به جنایت‌ها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه دانست و تاکید کرد که جوانان و مبارزان مقاومت از رفح گرفته تا جنین به دفاع از ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین در برابر دشمن جنایتکار و نازی ادامه خواهند داد.

حماس از جوانان فلسطینی در تمامی کرانه باختری و قدس خواست که به پا خیزند و به مبارزه و انقلاب خود تا اخراج اشغالگران نازی و آزادسازی سرزمین فلسطین شدت ببخشند.

واکنش جنبش جهاد اسلامی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری نیز ضمن تبریک عملیات ضدصهیونیستی رعنانا تاکید کرد که این عملیات واکنشی طبیعی به جنایت‌های اشغالگران در حق ملت پایدار فلسطین است.

این جنبش خطاب به جوانان فلسطینی تاکید کرد که مقاومت تأمین‌کننده عزت و زندگی فلسطینیان و تنها راه آنان برای زندگی محترمانه و آزادی اسیران فلسطینی است.

جهاد اسلامی بیان کرد که به آماده‌سازی و تجهیز تمامی سطوح مقابله با دشمن صهیونیست در یورش‌های نظامیان اشغالگر به ملت فلسطین در تمامی شهرهای کرانه باختری ادامه خواهد داد.

واکنش جنبش المجاهدین فلسطین

جنبش المجاهدین فلسطین نیز ضمن تبریک عملیات ضدصهیونیستی رعنانا اعلام کرد که این عملیات موید وحدت ملت فلسطین و تداوم پیمودن راه مقاومت از سوی آنان است و ضربه‌ای جدید به امنیت دشمن و دستگاه اطلاعاتی آن به شمار می‌آید.

این جنبش بیان کرد که عملیات رعنانا در راستای نبرد ملت فلسطین در غزه و واکنشی طبیعی به جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه و تمامی سرزمین فلسطین است.

همچنین جنبش المجاهدین فلسطین از مبارزان، گروه‌های مقاومت و تمامی ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی خواست که برای یاری مسجدالاقصی و در مخالفت با نسل‌کشی مردم غزه از سوی رژیم صهیونیستی و ستم‌های این رژیم در حق آنان به پا خیزند و مبارزه‌های خود را تشدید کنند.

گفتنی است عصر امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات زیرگیری با خودرو در شهرک صهیونیستی رعنانا در شمال تل آویو خبر دادند و اعلام کردند که شمار زیادی از صهیونیست‌ها در جریان این عملیات کشته یا زخمی شده‌اند؛ عملیاتی که دلیلی بر بالاگرفتن تنش‌ها در کرانه باختری است.

منبع: مـهر