به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سرهنگ حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز دوشنبه افزود: ۲۴ تیر امسال یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از وقوع درگیری خانوادگی در یک خانه خبر داد. وی اظهار داشت: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ در محل حاضر شدند و دریافتند که […]

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سرهنگ حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز دوشنبه افزود: ۲۴ تیر امسال یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از وقوع درگیری خانوادگی در یک خانه خبر داد.

وی اظهار داشت: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ در محل حاضر شدند و دریافتند که زنی ۶۱ ساله بر اثر درگیری با دامادش بیهوش شده است که بلافاصله بوسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت و همان روز نیز با دستور مقام قضائی، داماد خانواده دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی اصفهان افزود: مادرزن چند روز بعد به هوش آمد و سلامت خود را بدست آورد از بیمارستان مرخص شد و چون مدرکی علیه داماد او وجود نداشت، متهم نیز با حکم دستگاه قضائی آزاد شد.

وی ادامه داد: ۴۰ روز بعد زن مصدوم بدلیل سردرد شدید به بیمارستان مراجعه و بعد از چند روز بستری شدن جان باخت و ۲ ماه بعد نتیجه بررسی پزشکی قانونی نیز مشخص کرد که علت فوت او ضربه‌ای بوده که بر سرش وارد شده است.

سرهنگ‌ تُرکیان افزود: با اعلام دلیل فوت او از سوی پزشکی قانونی، پرونده قتل این زن در اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان تشکیل شد و کارآگاهان پس از اخذ دستور مرجع قضائی به سراغ داماد خانواده رفته و او را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم این بار وقتی با مُستندات پلیس مواجه شد به جُرم خود اقرار کرد و گفت روز درگیری پس از اینکه جر و بحث بین ما بالا گرفت من سرِ مادر همسرم را به زمین زدم که بعد از آن بیهوش شد و من هم موضوع را پنهان کردم و گفتم بدلیل بالا رفتن فشار خونش سکته کرده است، اما بعداً متوجه شدم که او بر اثر ضربه‌ای که توسط من به سرش وارد شده، درگذشته است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل مادرزنش، وی تحویل مرجع قضائی شد.