به گزارش زیرنویس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، گروهان‌های قدس شهر اشغالی سدیروت و برخی شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را هدف حمله موشکی و راکتی قرار داد. به دنبال این حمله، آژیر خطر در مناطقی در جنوب فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. این حمله همزمان با آن صورت می‌گیرد که رادیو ارتش رژیم […]

به گزارش زیرنویس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، گروهان‌های قدس شهر اشغالی سدیروت و برخی شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را هدف حمله موشکی و راکتی قرار داد.

به دنبال این حمله، آژیر خطر در مناطقی در جنوب فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

این حمله همزمان با آن صورت می‌گیرد که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروها و ادوات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک‌های سدیروت، اویویم و نیرعام در مجاورت غزه هدف حمله‌های سنگین راکتی قرار گرفتند.

این حمله در پاسخ به جنایت مستمر رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه صورت می‌گیرد.

همچنین مجاهدان گردان‌های قسام امروز (دوشنبه) یک بمب ضدنفر «رعدیه» را در میان گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی که در حال نزدیک شدن به تونلی در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه بودند، منفجر کردند که طی آن این نیروها کشته و زخمی شدند.

گفتنی است نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

جنگ غزه در حالی وارد یکصدمین روز خود شده که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران، رژیم اسرائیل در این جنگ نابرابر باوجود حمایت‌های همه جانبه آمریکا و همپیمانانش، جز کشتار مردم بی‌دفاع و غیرنظامیان که بخش عمده‌ای از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، به هیچیک از اهداف خود دست نیافته است.

تنها دستاورد رژیم صهیونیستی در این مدت، نسل کشی و شهادت بیش از ۲۳ هزار و مجروح کردن بیش از ۶۰ هزار نفر دیگر است؛ موضوعی که با واکنش‌های جهانی رو به رو شده و بیش از یکصد کشور جهان به موج اعتراض‌ها پیوسته‌اند. در مقابل، نیروهای مقاومت فلسطین در طول این مدت تلفات و خسارت‌های زیادی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده‌اند.

منبع: مـهر