افزایش قیمت بلیت موزه لوور قبل از المپیک
افزایش قیمت بلیت موزه لوور قبل از المپیک

به گزارش زیرنویس، بلیت موزه لوور پاریس در آخرین افزایش قیمت قبل از میزبانی بازی‌های المپیک تقریباً ۳۰ درصد افزایش یافته و به ۲۲ یورو رسیده است. جهش از ۱۷ یورو اولین تغییر قیمت در هفت سال گذشته در پربازدیدترین موزه جهان است که سال گذشته پذیرای حدود ۸.۹ میلیون نفر بود. این افزایش قیمت […]

به گزارش زیرنویس، بلیت موزه لوور پاریس در آخرین افزایش قیمت قبل از میزبانی بازی‌های المپیک تقریباً ۳۰ درصد افزایش یافته و به ۲۲ یورو رسیده است. جهش از ۱۷ یورو اولین تغییر قیمت در هفت سال گذشته در پربازدیدترین موزه جهان است که سال گذشته پذیرای حدود ۸.۹ میلیون نفر بود.

این افزایش قیمت باعث شده تا صف‌های طولانی در صبح دوشنبه برای تماشای گنجینه‌های موزه که معروف به مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی است، تشکیل شود.

موزه لوور اعلام کرد که این افزایش برای پوشش هزینه‌های فزاینده انرژی ضروری است. صورتحساب آنها بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ حدود ۸۸ درصد افزایش یافته و موزه قصد دارد ساعات کار خود را افزایش دهد.

۴۰ درصد از بازدیدکنندگان از جمله افراد زیر ۲۵ سال، افراد کم درآمد و بیکار، افراد معلول، معلمان و روزنامه‌نگاران می‌توانند از بلیت رایگان استفاده کنند. قیمت‌های دیگر نیز در پایتخت فرانسه برای بازی‌های المپیک در حال افزایش است، از جمله بلیت‌ مترو که در طول بازی‌های المپیک تقریباً دو برابر خواهد شد.

پایان پیام/





منبع: فارس