تحقیقات جنایی این پرونده از سال گذشته و با گزارش ناپدید شدن زن ۶۵ ساله و پسرش آغاز شد‌. یکی ازدختران این زن در شکایت خود گفت: «مادر وبرادرم درجنوب تهران سرایدار باغی هستند. چند روزی است از آنها بی‌خبر هستم و احتمال می‌دهم بلایی سر آنها آمده باشد.»   پس ازاین شکایت، تحقیقات ماموران […]

تحقیقات جنایی این پرونده از سال گذشته و با گزارش ناپدید شدن زن ۶۵ ساله و پسرش آغاز شد‌. یکی ازدختران این زن در شکایت خود گفت: «مادر وبرادرم درجنوب تهران سرایدار باغی هستند. چند روزی است از آنها بی‌خبر هستم و احتمال می‌دهم بلایی سر آنها آمده باشد.»

 

پس ازاین شکایت، تحقیقات ماموران آغاز واکبر۴۰ ساله شناسایی و دستگیر شد. او در تحقیقات مدعی شد مادرش به داخل چاهی که در باغ بوده‌، افتاده و او نقشی در مرگ مادرش نداشته است.

 

ماموران سپس به بررسی چاه پرداخته و  جسد  این زن را کشف و خارج کردند.  با توجه به مدارک پرونده‌، برای اکبر به اتهام قتل مادرش کیفرخواست صادر و پرونده برای محاکمه به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در این جلسه اولیای‌دم ازقصاص برادرشان گذشته و او را بخشیدند.

 

سپس متهم در جایگاه قرارگرفت و با رد دوباره اتهام  قتل  عمدی گفت: «‌آن روز مادرم برای من غذا درست کرد‌. بعد من مواد کشیدم و حال طبیعی نداشتم. وقتی به خودم آمدم از مادرم خبری نبود. به جست‌وجو در باغ پرداختم و متوجه شدم قصد داشته به سمت دستشویی برود اما به داخل چاه سقوط کرده است.‌»

 

رئیس دادگاه سپس از متهم پرسید‌: چرا به جای کمک به مادرت فرار‌کردی؟ که متهم در پاسخ گفت: چون معتاد بودم ترسیدم مرگ او گردن من بیفتد و از ترس فرارکردم. صاحب باغ آن چاه را غیرمجاز آنجا حفرکرده بود و فکر نمی‌کردم مادرم داخل آن سقوط کند. پس از دفاعیات متهم‌، قضات وارد شور شده و این مرد را از جنبه عمومی جرم، به زندان محکوم کردند

خبرفوری

+