تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری ۴ بر یک در نخستین دیدارش برابر فلسطین باید روز جمعه در دومین دیدار ساعت ۲۱ به مصاف تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ برود. علیرضا جهانبخش در صحبت هایی با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما به عنوان یک تیم آماده این مسابقات هستیم اما مهمترین چیز این است که […]

- رویاهای بزرگی در سر داریم/ هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت

تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری ۴ بر یک در نخستین دیدارش برابر فلسطین باید روز جمعه در دومین دیدار ساعت ۲۱ به مصاف تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ برود. علیرضا جهانبخش در صحبت هایی با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما به عنوان یک تیم آماده این مسابقات هستیم اما مهمترین چیز این است که بازی به بازی پیش برویم و خوشبختانه در گام اول خوب کار کردیم اما می‌خواهیم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم چون در مراحل بعدی بازی‌های دشوارتری خواهیم داشت. ما باید به همه حریفان احترام بگذاریم و تمام تلاش‌مان را برای خوشحال کردن مردممان انجام دهیم.

اگر ایران در دومین بازی خود مقابل هنگ کنگ به برتری برسد، می تواند برای هشتمین بار متوالی به مرحله حذفی صعود کند. جهانبخش درباره اهمیت این دیدار برای ایران گفت: من فکر می کنم هنگ کنگ چالش مهمی برای ما خواهد بود. آنها بازی اول را باختند بنابراین می دانند که چقدر مهم است که  تمام تلاششان را برای کسب نتیجه انجام دهند. سعی می کنیم گام به گام و بازی به بازی پیش برویم. بازی دوم مهم است تا مطمئن شویم که صعودمان را به دور بعد تضمین می کنیم. به هنگ کنگ احترام می گذاریم و تمام تلاش‌مان را می کنیم تا در بازی دوم نتیجه بگیریم و به دور دوم صعود کنیم. ما می‌دانیم که مردم ایران در ایران و در سراسر جهان از ما انتظار دارند که کارهای خوبی انجام دهیم. ما رویاهای بزرگی داریم و  برای رسیدن به همه رویاهایمان سخت تلاش می کنیم. اینکه روی تیم ما فشار است اتفاق خوبی است یعنی توقعات زیادی وجود دارد و کیفیت زیادی در تیم داریم که مردم انتظارات بالایی دارند. 

بازیکن ایرانی فاینورد در پایان درباره برد پرگل ایران برابر فلسطین در گام نخست افزود: ما می‌دانستیم چقدر مهم است که مسابقات را به بهترین شکل ممکن آغاز کنیم. سعی کردیم بازی را قوی شروع کنیم و خوشبختانه گل اول را خیلی زود به ثمر رساندیم و این به ما کمک کرد تا اعتماد به نفس داشته باشیم و برای گل های بیشتر تلاش کنیم. قبل از بازی گفتیم که هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت. ما می دانستیم فلسطین چیزی برای از دست دادن ندارد و آنها آمده بودند تا بهترین کار را انجام دهند و نتیجه بگیرند اما بچه‌ها عالی کار کردند. ما کمی شلخته بودیم و یک بار دروازه‌ مان باز شد.

جهانبخش در تیم  ایران حضور در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ استرالیا که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و سال ۲۰۱۹ امارات که به نیمه نهایی رسید حضور داشت و سومین حضورش را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند. 

منبع: خبـر ورزشی