منصور رشیدی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی در گفتگو با زیرنویس، درباره صحبت‌های امیر قلعه نویی در انتقاد به موضوع کلین‌شیت و ناراحتی علیرضا بیرانوند و اینکه سرمربی تیم ملی گفت این دیگر چیست که مُد شده، اظهار داشت: نمی‌دانم این چه بحثی است که در این دوره و زمانه به راه افتاده که دروازه‌بانان دنبال […]

- پول‌هایی که به استقلال می‌آید کجا می‌رود؟/ مدیران باشگاه در تلویزیون فقط صدایشان را کلفت می‌کنند/ با سرمربی تیم ملی به مشکل خوردم اما...

منصور رشیدی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی در گفتگو با زیرنویس، درباره صحبت‌های امیر قلعه نویی در انتقاد به موضوع کلین‌شیت و ناراحتی علیرضا بیرانوند و اینکه سرمربی تیم ملی گفت این دیگر چیست که مُد شده، اظهار داشت: نمی‌دانم این چه بحثی است که در این دوره و زمانه به راه افتاده که دروازه‌بانان دنبال رکورد زدن هستند؟ البته این خوب است که دروازه تیم بسته بماند اما این نباید دغدغه و موجب درگیری ذهنی یک گلر باشد.

دروازه بان سالهای گذشته تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۱۹۷۶ ادامه داد: آخرین قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۷۶ رقم خورد که من دروازه‌بان تیم ملی بودم و حتی یک گل هم نخوردیم. آیا امروز کسی در این باره حرفی می‌زند که ایران بدون گل خورده قهرمان شد!

رشیدی درباره دلیل غیبت ناصر حجازی در آن دوره از مسابقات توضیح داد: من در اردوی تیم ملی با حشمت مهاجرانی به مشکل برخوردم و در خانه بودم که تدارکاتچی تیم ملی آمد و مرا با ماشین خودش به بیمارستان برد. وقتی وارد شدم دیدم حشمت خان با گرمکن نشسته و روزنامه می‌خواند. بعد به من گفت کجایی پسر؟ چرا پشت سرت را نگاه نمی‌کنی؟ آن زمان که موبایل و وسایل ارتباط جمعی مثل امروز نبود و من بی خبر بودم. وقتی برگشتم دیدم ناصر (زنده یاد حجازی) روی تخت دراز کشیده و آنجا بود که فهمیدم آپاندیسش عود کرده و آن را جراحی کرده‌اند. به همین خاطر به اردوی تیم ملی رفتم و مسافر جام ملت‌ها شدیم.

بازیکن قدیمی تیم ملی درباره دیدار ایران مقابل فلسطین گفت: ما در نیمه اول خوب نبودیم البته کره جنوبی و ژاپن هم در نیمه اول خوب نبودند اما در نیمه دوم بهتر شدیم مثل ژاپن و کره جنوبی. من این دو تیم را فوق العاده دیدم و فکر می‌کنم رقبای اصلی تیم ملی ما همین دو تیم باشند.

رشیدی درباره بازی دوم تیم ملی مقابل هنگ کنگ خاطرنشان کرد: شرایط این تیم هم تقریباً مثل فلسطین است. البته کمی شاید بهتر باشند ولی ما تیمی نیستیم که به این مدل تیم‌ها باج بدهیم. باید با دقت بازی کنیم و با تکیه بر لژیونرهای خوبی که داریم هر سه امتیاز را بگیریم تا به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال و بدهی ۴۱ هزار یورویی ضمن ابراز به تاسف از این اتفاق گفت: واقعا خجالت آور است پس این همه پول به باشگاه استقلال می‌آید پس کجا می‌رود؟ این پول‌هایی که از اسپانسرها می‌گیرند را کجا خرج می‌کنند؟ دو میلیارد تومان هم در این دوره و زمانه پول است؟ آقایان فقط به تلویزیون می‌روند و صدایشان را کلفت می‌کنند که ما می خواهیم استادیوم  بسازیم. بسازید، اما قبل از استادیوم مشکلات مهم‌تر را باید حل کنید.

رشیدی افزود: الان هواداران دوست دارند بازیکنان جدید به تیمشان اضافه شوند تا در دور برگشت با تقویت بهتر تیم استقلال با قدرت به دوره برگشت برگردد اما هیچ خبری از یارگیری نیست! امیدوارم مشکلات بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هرچی سریع‌تر رفع شود وگرنه باز هم مشکلی روی مشکلات قبلی اضافه خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی