تیم ملی کشورمان میخ اول را محکم کوبید و علاوه بر برد قابل پیش بینی مقابل فلسطین، شگفتانه های زیادی در زمین،برای اهالی فوتبال رو کرد.  یکی از همان شگفتی ها در بازی اول، حضور قایدی در ترکیب ابتدایی بازی بود. وقتی که اسامی یازده نفر منتخب امیر قلعه نویی روی سایت ها و خبرگزاری […]

- کلوب| قایدی در تیم ملی هم می درخشد!

تیم ملی کشورمان میخ اول را محکم کوبید و علاوه بر برد قابل پیش بینی مقابل فلسطین، شگفتانه های زیادی در زمین،برای اهالی فوتبال رو کرد.  یکی از همان شگفتی ها در بازی اول، حضور قایدی در ترکیب ابتدایی بازی بود. وقتی که اسامی یازده نفر منتخب امیر قلعه نویی روی سایت ها و خبرگزاری ها قرار گرفت کارشناسان فوتبال از چند تصمیم سرمربی تیم ملی بسیار متعجب شدند و حضور شماره هجده تیم ملی، تعجب همگان را برانگیخت.

عملکرد درخشان و فوق العاده مهدی قایدی در نیمه اول با تحسین کارشناسان و مفسران همراه شد. به ثمر رساندن یک گل و تاثیر گذاری بر روی گل اول نشان داد که قایدی شایسته دعوت به تیم ملی بوده و اگر در مراحل بعدی حتی به عنوان یار تعویضی به او فرصت بازی داده شود، قطعا روند و کارکرد تیم ملی  در لحظات سخت و گره خورده را عوض خواهد کرد.

بدون شک او یکی از بهترین بازیکنانی است که شایستگی لقب «تعویض طلایی» در هر دیداری را دارد. سرعت بالا، تکنیک فوق العاده و هوش سرشار در حملات و کارهای هجومی از او یک بازیکن ویژه ساخته و با توجه به سن و سالش در دوران اوج خود به سر می برد. شش گل و یک پاس گل در دوازده بازی برای تیم الاتحاد کلبا آمار بسیار خوبی است که این وینگر بوشهری در عرصه باشگاهی از خود به جا گذاشته و در واقع باشوی کوچک، سلاح پنهان فرهاد مجیدی هم محسوب می شود.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی