به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جهانبخش پس از دیدار تیم ملی مقابل فلسطین عنوان کرده است: ما می‌دانستیم که چقدر مهم است که مسابقات را به بهترین شکل ممکن آغاز کنیم. سعی کردیم بازی را قوی شروع کنیم و خوشبختانه گل اول را خیلی زود به ثمر رساندیم و این به ما کمک […]

- هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم/ رویا‌های بزرگی در سر داریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جهانبخش پس از دیدار تیم ملی مقابل فلسطین عنوان کرده است: ما می‌دانستیم که چقدر مهم است که مسابقات را به بهترین شکل ممکن آغاز کنیم. سعی کردیم بازی را قوی شروع کنیم و خوشبختانه گل اول را خیلی زود به ثمر رساندیم و این به ما کمک کرد تا اعتماد به نفس داشته باشیم و برای گل‌های بیشتر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: قبل از بازی گفتیم که هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت. ما می‌دانستیم فلسطین چیزی برای از دست دادن ندارد و آن‌ها آمده بودند تا بهترین کار را انجام دهند و نتیجه بگیرند، اما بچه‌ها عالی کار کردند. 

جهانبخش درباره دیدار مقابل هنگ‌کنگ خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم هنگ کنگ به نوعی چالش مشابه خواهد بود. آن‌ها بازی اول را باختند، بنابراین می‌دانند که چقدر مهم است که دوباره بازگردند و تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه برای بازی دوم انجام دهند. سعی می‌کنیم قدم به قدم و بازی به بازی پیش برویم.

وی ادامه داد: بازی دوم مهم است تا مطمئن شویم که جایگاه خود را در دور بعد تضمین می‌کنیم. ما در عملکردمان بهبود قابل قبولی خواهیم داشت. به هنگ کنگ احترام می‌گذاریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی دوم نتیجه بگیریم و به دور دوم صعود کنیم.

هافبک تیم ملی تصریح کرد: اینکه روی تیم ملی فشار وجود دارد، نشانه خوبی است. وقتی روی ما فشار می‌آید، یعنی توقعات زیادی وجود دارد و کیفیت بالا در تیم وجود دارد. ما به عنوان یک تیم آماده این مسابقات هستیم، اما مهمترین چیز این است که بازی به بازی پیش برویم و خوشبختانه در گام اول خوب کار کردیم، اما می‌خواهیم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم، زیرا این را می‌دانیم که در مراحل بعدی بازی‌ها دشوارتر خواهد بود و ما باید به همه حریفان احترام بگذاریم و تمام تلاش خود را برای خوشحالی مردممان انجام دهیم.

جهانبخش افزود: به خوبی می‌دانیم که مردم ایران در ایران و در سراسر جهان از ما انتظار دارند که کار‌های خوبی انجام دهیم، ما رویا‌های بزرگی در سر داریم و مطمئن می‌شویم برای رسیدن به همه رویاهایمان سخت تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا