مدافع بارسا مشتری جدید پیدا کرد
مدافع بارسا مشتری جدید پیدا کرد

یک تیم از لیگ جزیره علاقمند است تا مدافع میانی کاتالان‌ها را جذب کند.

به گزارش زیرنویس، در شکست ۴ بر یک بارسلونا مقابل رئال‌مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا هیچ یک از بازیکنان ژاوی نتوانستند تأثیرگذار باشند و عملکرد آنها منجر به تحقیر شدید آنها شد. در حالی که هیچ یک از آنها واقعاً عملکرد درخشانی نداشتند، کسی که بدترین بازی را در ریاض داشت، مدافع میانی یعنی رونالد آرائوخو بود.

این بازیکن اروگوئه‌ای یکی از قابل اعتمادترین مهره‌های ژاوی هرناندز است اما او برابر رئال مادرید بسیار پایین تر از استانداردهای مورد انتظار بود چون مجبور شد در دقیقه ۷۱ با کارت قرمز زمین را ترک کند.

بایرن مونیخ تمایل ویژه‌ای برای جذب این مدافع دارد و اعلام کرده که می‌تواند تا ۷۰ میلیون یورو برای او بپردازد. گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ، خودش با آرائوخو در ارتباط بوده تا او را متقاعد کند که به بایرن برود با این حال مدافع بارسا کاملا به این تیم متعهد بوده و این تعهد را یک بار دیگر قبل از نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا بیان کرده است.

موندو دپورتیوو اشاره می‌کند که تیم دیگری نیز به مدافع میانی کاتالان‌ها علاقمند است و آن تیمی نیست جز منچستریونایتد. در این گزارش اشاره شده که شیاطین سرخ پس از اینکه در طول فصل با مشکلاتی دفاعی مواجه شده‌اند، به دنبال تقویت خود هستند و آرائوخو کاندیدای ایده‌آل برای آنهاست. آرائوخو در حال حاضر پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس