به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روند کنونی بازار خودرو، از مرزشکنی هر روزه قیمت‌ها حکایت دارد. در میان خودروهای پرطرفدار، پژوپارس نیز از این قاعده مستثی نبوده و آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که این خودرو در آستانه ورود به کانال‌های جدید قیمتی است. آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روند کنونی بازار خودرو، از مرزشکنی هر روزه قیمت‌ها حکایت دارد. در میان خودروهای پرطرفدار، پژوپارس نیز از این قاعده مستثی نبوده و آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که این خودرو در آستانه ورود به کانال‌های جدید قیمتی است.

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت، به ۷۳۵ میلیون تومان رسیده است. پژوپارس XU۷P سال سفارشی مدل ۱۴۰۲ نیز ۱۰ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۶۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این در شرایطی است که این خودرو در کارخانه به قیمت ۳۰۹ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان به فروش می‌رود.

در این میان، پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در بازار افزایش ۳۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و ۷۶۰ میلیون تومان شده است. این خودرو در کارخانه ۲۷۵ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان قیمت دارد.

این خودرو پرطرفدار را در بازار ۳۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر بخرید/ جدول قیمت

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین