ضربه سخت به تروریست‌ها؛ دیگر غلط می‌کنید در ایران عملیات انجام دهید!
ضربه سخت به تروریست‌ها؛ دیگر غلط می‌کنید در ایران عملیات انجام دهید!

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه اقدام سپاه خوب و به جا بود، گفت: ضربه سختی بر پیکره تروریست ها وارد شده است و برایشان درس می شود که دیگر غلط کنند بخواهند درایران عملیات انجام دهند. برنا نوشت: اسماعیل کوثری،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره […]

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه اقدام سپاه خوب و به جا بود، گفت: ضربه سختی بر پیکره تروریست ها وارد شده است و برایشان درس می شود که دیگر غلط کنند بخواهند درایران عملیات انجام دهند.

ضربه سخت به تروریست‌ها؛ دیگر غلط می‌کنید در ایران عملیات انجام دهید!

برنا نوشت: اسماعیل کوثری،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها در اربیل عراق،گفت: در رابطه با بحث اقدام متقابل با تروریست ها این یک چشمک بود. با توجه به جلساتی که ضد انقلاب وعوامل موساد در اربیل عراق برای برنامه ریزی حوادث تروریستی درراسک و کرمان داشتند در نهایت تصمیم گرفته شد که اینها در مکان و زمان مشخص مورد حمله موشکهای سپاه قرار گیرند.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده بود که تشخیص زمان و مکان حمله به مقر تروریست ها با ایران است و اینگونه نخواهد بود که آنها بگویند چرا نزدید و ما احساسی عمل کنیم. نیروهای اطلاعاتی و نظامی ما بر اساس موقعیت سنجی و زمان و مکان مشخص این اقدام را انجام دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدام  سپاه پاسداران خوب و به جا بود،گفت: ضربه سختی بر پیکره تروریست ها وارد شده است و برایشان درس می شود که  دیگر غلط کنند بخواهند درایران عملیات انجام دهند و مردم بی پناه،زنان،کودکان و خردسالان را با اقدامات انتحاری شان از بین ببرند.

وی خاطر نشان کرد: این حرکت هشدار به افراد دیگردرمنطقه است که بداننداگر دست به اقدامی علیه ملت ایران بزنند پاسخی قویتراز این دریافت خواهند کرد.

 

منبع: اطلاعات انلاین