دیدار انتخابی برای تانک روس و سیداکوف برای جهانی بلگراد
دیدار انتخابی برای تانک روس و سیداکوف برای جهانی بلگراد

در شرایطی که طی روزهای اخیر عنوان شده مسابقات جام کنکورد حکم دیدار انتخابی برای عبدالرشید سعدالله‌یف و زائوربک سیداکوف را دارد، اما سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه از برگزاری مبارزه رو در رو در جریان اردوی تیم ملی برای این دو کشتی‌گیر خبر داد.

به گزارش ایسنا، حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در اینباره گفت: چرمن والیف و علیخان جبرائیل‌اف نفرات برتر اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد روسیه در مسابقات جام کنکورد حضور نداشتند و این مسابقات حکم دیدار آماده‌سازی برای زائوربک سیداکوف و عبدالرشید سعدالله‌یف را داشت.

بر همین اساس قرار است حدود دو هفته دیگر در جریان برگزاری اردوی تیم ملی، چرمن والیف و زائوربک سیداکوف در وزن ۷۴ کیلوگرم و علیخان جبرائیل‌اف و عبدالرشید سعدالله‌یف در وزن ۹۷ کیلوگرم در دیدار انتخابی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به مصاف هم بروند.

زائوربک سیداکوف دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک شب گذشته(جمعه) با شکست ۳ بر ۲ مقابل تیمور بیژوئف به مدال نقره جام کنکورد رسید و عبدالرشید سعدالله‌یفدارنده ۷ طلای جهان و المپیک نیز صاحب مدال طلا شد.  در دیدار نهایی تاج الدینوف مقابل سعدالله‌یف حاضر نشد تا تانک روس به عنوان قهرمانی برسد.

منبع :ایسنا