شهر دوحه در دی ماه سال ۱۳۹۴ میزبان رقابت‌های فوتبال گزینشی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو بود و تیم ملی فوتبال امید ایران هم در آن مسابقات با هدایت محمد خاکپور حضور داشت. در آن مقطع ژاوی ستاره بزرگ فوتبال اسپانیا سال‌های پایانی دوران فوتبال خود را سپری می‌کرد و برای السد قطر به میدان می‌رفت. البته […]

شهر دوحه در دی ماه سال ۱۳۹۴ میزبان رقابت‌های فوتبال گزینشی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو بود و تیم ملی فوتبال امید ایران هم در آن مسابقات با هدایت محمد خاکپور حضور داشت. در آن مقطع ژاوی ستاره بزرگ فوتبال اسپانیا سال‌های پایانی دوران فوتبال خود را سپری می‌کرد و برای السد قطر به میدان می‌رفت. البته قطری‌ها عملا از او به عنوان یک سفیر برای معرفی فوتبال خودشان استفاده می‌کردند به همین خاطر تمام دیدارهای تیم امید قطر را در مسابقات مذکور از نزدیک تماشا کرد.

اتفاقاً در همان مقطع جواد نکونام هم برای مذاکره با باشگاه العربی راهی دوحه شده بود و دو طرف هنگام برگزاری جدال تیم‌های امید ایران و قطر همدیگر را در ورزشگاه دیدند. ملاقات آن‌ها بسیار دوستانه بود و سرمربی کنونی بارسلونا به مردی که در حال حاضر هدایت استقلال را بر عهده دارد، خوش‌آمد گفت: من از حضور در فوتبال قطر واقعا لذت می‌برم و تو هم انتخاب بسیار درستی کردی که می‌خواهی در العربی بازی کنی.

نکونام و ژاوی بارها در لالیگا در قالب بازیکنان اوساسونا و بارسلونا مقابل یکدیگر بازی کردهاند.

زیرنویس گردی| ملاقات ستاره اسپانیا و مرد محبوب آبی‌ها/ ژاوی به نکونام چه گفت؟   

منبع: خبـر ورزشی