من را به بازیهای آسیایی نفرستید اما ورزشکارانم را کامل ببرید
من را به بازیهای آسیایی نفرستید اما ورزشکارانم را کامل ببرید

مجید هنرجو گفت: در صورتی که دوستان در ستاد بازی ها اجازه دهند، قول می‌دهم در بازیهای آسیایی در هر دو رشته سرعت و فری استایل مدال کسب کنیم.

رئیس فدراسیون اسکیت در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: قریب به ۲۰ ماه است که اردوهای خود را در رشته‌های فری استایل و سرعت منظم برگزار می‌کنیم، از سال گذشته که بازی ها به تعویق افتاد اردوهای ما متوقف نشده و در حال برگزاری است، به طوری که در بخش سرعت ۱۱ اردو و در فری استایل ۷ اردو برگزار کردیم و تا جایی که توانستیم به این بازی ها متمرکز شدیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: ستاد بازی‌های آسیایی با توجه به این که هنوز اعلام می‌کنند رشته سرعت در صورت مدال آوری در مسابقات جهانی ایتالیا به این بازیها اعزام خواهند شد تا حدودی ورزشکاران ما را دلسرد می کنند. در حالی که در هر دو رشته سرعت و فری استایل ورزشکاران ما در اوج آمادگی قرار دارند.

هنرجو با اشاره به اعزام ۴ ورزشکار در فری استایل و ۸ نفر در سرعت به بازی های آسیایی هانگژو چین، گفت: در هر دو رشته ما شانس کسب مدال داریم و غیر از این فکر نمی کنیم. ۴ سال گذشته با وجود این که در سرعت شانس کسب مدال داشتیم اما متاسفانه این رشته اعزام نشد، این دوره انتظار داریم رشته سرعت اعزام شود تا ورزشکاران سرخورده نشوند. آن ها برای حضور در بازی های آسیایی تلاش زیادی انجام داده‌اند و خانواده هایشان هزینه کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تلاش ما حضور در ۴ رشته بازی ها بود اما چون سیاست کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اعزام کیفی به این بازی هاست و ما باور داریم که دو رشته سرعت و فری استایل مدال کسب می‌کنند ستاد بازی ها نیز قبول کردند که این دو رشته را اعزام کنند، بنابراین از خسروی وفا، مناف هاشمی و سایر دوستان در ستاد بازی ها این انتظار را داریم که شرایط اعزام ورزشکاران این دو رشته را فراهم کنند تا سرخورده نشوند.

هنرجو خاطرنشان کرد: فری استایل ما بالای ۹۰ درصد و سرعت ۷۰ درصد شانس کسب مدال در هانگژو دارند به ویژه در بخش امدادی شانس زیادی برای کسب مدال داریم‌.

وی اظهار کرد: من داور بین المللی هستم و ۱۴ قضاوت آسیایی و جهانی در سرعت دارم و با وجود این که از نظر امکانات و شرایط سخت افزاری و نرم افزاری نسبت به سایر کشورها ضعیف هستیم، سخت ترین تست ها را از ورزشکاران اعزامی گرفتیم. ورزشکاران ما در تست گیری رکورد مسابقات جهانی را به ثبت رساندند، به رغم این که زمین مناسب و امکانات کافی نداریم.

وی افزود: اگر تصمیم ستاد بر این باشد که ما با تعداد نفرات کمتری در رشته سرعت در بازی ها حضور پیدا کنیم تصمیم درستی نیست و باید با تیم کامل در مسابقات حاضر شویم تا به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

وی با بیان این که قول می دهم در این بازی ها در هر دو رشته مدال کسب کنیم، افزود: ورزشکاران اسکیت برای رسیدن به این هدف تا به امروز تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌اند.

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: این امید را داریم که دوستان اجازه دهند ما براساس برنامه ریزی که انجام دادیم پیش برویم، این ورزشکاران را در بدترین شرایط برای شرکت در بازی ها آماده و آن ها را سنجش و غربالگری کردیم تا بهترین ها را برای اعزام به هانگژو گزینش کنیم. بنابراین ستاد بازی ها باید کمک کنند تا اعزام ورزشکاران سرعت صورت بگیرد تا نتیجه آن ها را ببینند.

وی در پایان گفت: به عنوان رئیس فدراسیون حاضر هستم به بازی ها اعزام نشوم اما ورزشکاران اسکیت بروند و نتیجه لازم را کسب کنند، هدف حضور موفقیت آمیز در بازی‌های هانگژو است‌.