معرفی بهترین برند های لوله پلیکا|فروش لوله پلیکا در بازرگانی صدرا
معرفی بهترین برند های لوله پلیکا|فروش لوله پلیکا در بازرگانی صدرا

لوله پلیکا یک نوع لوله از جنس پلیمر( u-pvc) است که  جهت انتقال آب فاضلاب شهری و ساختمانی استفاده می شود. البته با گسترش فرآیند ساخت این لوله‌ها، شاهد استفاده از آنها برای انتقال فشار قوی آب، انتقال گاز ها، صنایع پتروشیمی و نفت، کشاورزی و سایر سیالات استفاده می‌شوند. عمده کاربرد لوله پولیکا در […]

لوله پلیکا یک نوع لوله از جنس پلیمر( u-pvc) است که  جهت انتقال آب فاضلاب شهری و ساختمانی استفاده می شود. البته با گسترش فرآیند ساخت این لوله‌ها، شاهد استفاده از آنها برای انتقال فشار قوی آب، انتقال گاز ها، صنایع پتروشیمی و نفت، کشاورزی و سایر سیالات استفاده می‌شوند. عمده کاربرد لوله پولیکا در صنعت تاسیسات ساختمان و لوله کشی فاضلاب می باشد و انواع لوله های پلیکا شامل لوله پلیکا فشار قوی، پودری یا نیمه فشار قوی و هواکش طراحی و ساخت می شود، به طوری که بتوانند در شرایط مختلف محیطی و در دماها و فشارهای مختلف عمل کنند. لوله پلیکا همانند لوله تک لایه و لوله پنج لایه در هر ساختمانی استفاده می شود که برای خرید این نوع از لوله نیز می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

معرفی بهترین برند های لوله پلیکا|فروش لوله پلیکا در بازرگانی صدرا

۵ مزیت اصلی لوله های پلیکا

  1. مقاومت بالا در برابر پوسیدگی: لوله‌های پولیکا مقاومت بسیار بالا در برابر پوسیده شدن جریان آب را دارند، البته عمر مفید آنها بر اساس کیفیت و جنس متغییر است و از ۵ تا ۳۰ سال عمر مفید دارند و بعضا در محیط های پر رطوبت امکان پوسیدگی سریع تر نیز ممکن است.
  2. وزن پایین: جنس لوله های پلیکا به واسطه پلاستیک فشرده شده در برابر لوله های فلزی فاضلابی قدیمی غیر قابل مقایسه است و حجم بار ساختمان را به شکل موثری کاهش می دهد. میانگین وزن یک لوله فشار قوی با قطر ۱۱۰ و طول ۶ متر، معادل ۹ کیلو گرم می باشد و میانگین وزن یک لوله فشار قوی با قطر ۶۳ و طول ۶ متر تنها ۸ کیلو گرم است.
  3. توانایی تحمل فشار: پس از کف سازی و اضافه نمودن سطوح خانگی حتما بار خاک و مصالح زیادی بر روی لوله های pvc زیاد خواهد بود اما بر اساس استاندارد های بیو مکانیکی تعریف شده توانایی تحمل بیش از چند تن خاک را دارند و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
  4. نصب و نگهداری آسان: لوله‌های پلیکا به دلیل وزن سبک و اتصالات قابل جداشدن، نصب و نگهداری آسانی دارند. اتصالات لوله پلیکا با چسب های شیمیایی متصل می شوند و امکان جداسازی آنها وجود ندارد.
  5. هزینه‌های نسبتاً کم: قطعا به نسبت لوله های پوشفیت ، لوله پلیکا هزینه مناسبی دارد و برای ساختمان های مسکونی معمولی بدون استاندارد ضد زلزله استفاده می گردد. هزینه اتصالات این لوله ها نیز مقرون به صرفه تر از اتصالات پوشفیتی موجود در بازار است.

معرفی بهترین برند های لوله پلیکا|فروش لوله پلیکا در بازرگانی صدرا

بهترین برند های لوله پلیکا در بازار ایران کدامند؟

۱.        پلیمر یاس گلپایگان

یکی از شرکت های تازه تاسیس در زمینه تولید انواع لوله های پی وی سی و اتصالات فاضلابی می باشد. وجود علامت استاندارد، کسب گواهی های بین المللی و کیفیت قابل توجه لوله ها باعث شده تا به سرعت مشتریان زیادی از این محصول استفاده نمایند. بیشتر محصولات این شرکت شامل انواع لوله ها با قطر های ۴۰ تا ۱۲۵ و اتصالات لازم جهت لوله کشی فاضلاب ساختمان می باشد.

۱.        تهران اتصالات

تهران اتصالات با عرضه محصولات پوش فیت و کیفیت بسیار بالا تبدیل به برندی بلقوه در زمینه لوله های فاضابی و شهری شد. تامین پروژه های ساختمانی متعدد و افزایش وسعت خط تولید و تامین کالا در سراسر ایران باعث اوج فعالیت این شرکت شد. مزیت های این محصول قیمت رقابتی با شرکت های تولید کننده و حفظ کیفیت بوده است.

۱.        یاس سمنان

بسته بندی و حک اطلاعات فوق العاده بر روی این لوله ها و رعایت استاندارد های ملی ساختمان باعث شده تا میزان اطمینان پذیری مجریان ساختمان به محصولات این برند افزایش داشته باشد. متریال و مواد مصرفی اولیه لوله پلیکا یاس سمنان به صورت واردتی است و این شرکت هزینه به نسب بالاتر اما کیفیت غیرقابل رقابتی دارد. اگر به دنبال امنیت و حفظ کیفیت ساخت و ساز خود هستید بهترین انتخاب لوله یاس سمنان است.

۱.        ماهان پلاست

ماهان پلاست بیش از یک دهه فعالیت خود را خارج از تبریز آغاز کرده و عدم برندسازی مناسب تنها ضعف این شرکت است. اگر لوله های فشار قوی و نیمه قوی ماهان پلاست را امتحان کنید هیچ تفاوتی با محصولات یاس سمنان ندارد و قیمت نهایی و همچنین شرایط فروش مناسب تری نسبت به آنها دارد.

۱.        پلیمر گلپایگان

شاید لوله پلیکا گلپایگان قدیمی ترین تولید کننده محصولات فاضلابی و انواع لوله های فشار قوی در ایران باشد. این شرکت در زمینه پلیمری بیش از سه دهه در حال فعالیت است و نوع رنگ محصول، میزان وزن بالای لوله ها، کیفیت بالای اتصالات باعث شده تمام استاندارد های لازم را دریافت نماید و نمایندگی های فروش محصولات این شرکت در تهران روز به روز افزایش یابد. در حال حاضر فعالین حوزه ساختمان تریجیح می دهند از این برند استفاده نمایند و جواز ساختمان را به راحتی کسب کنند.

۱.        پارس زنده رود پلاست

پارس زنده رود، برای تولید لوله های pvc از تکنولوژی اکتروژنی و پوشش دهی دورانی و دستگاه های پرس و تزریق اروپایی استفاده نموده است تا کیفیت هم سطح برند های دیگر ایجاد کند. میزان تخفیف و نحوه فروش این محصولات نیز به تازگی برای مصرف کنندگان جالب توجه شده است.

۱.        وینو پلاست

وینو پلاست هم یکی از جدیدترین شرکت های تولید کننده لوله های پلیمری و انواع اتصالات فاضلابی ساختمان است که مشتریان خاص خود را دارد. افرادی که از نظر اقتصادی و استفاده در واحد های صنعتی از را مدنظر دارند از این برند استفاده می نمایند.

ما فقط چند نمونه از برندهای معروف در زمینه تولید لوله پلیکا را معرفی کردیم و بسیاری از برندهای دیگر نیز در حال حاضر در نمایندگی فروش لوله و اتصالات در تهران وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. در هر صورت، هنگام خرید لوله پلیکا، مهم است که از تامین‌کنندگان معتبر و محصولات با کیفیت برای تأمین نیازهای خود استفاده کنید.

معرفی بهترین برند های لوله پلیکا|فروش لوله پلیکا در بازرگانی صدرا

لیست قیمت لوله پلیکا و شرایط فروش لوله پلیکا در تهران

تمامی لوله های پلیکا با طول ۶ متر به فروش می رسد و اتصالات فاضلابی آنها شامل : انواع زانو های ۴۵ درجه و ۹۰ درجه ، انواع سراهی های ۴۵ درجه و ۹۰ درجه ، رابط لوله ، سیفون ، انواع تبدیل ها ، دریچه بازدید و … می باشد. سایز لوله های پلیکا از ۲۰ میلی متر تا ۴۰۰ میلی متر تولید می شود . لیست قیمت لوله پلیکا به نسبت وزن ، برند ، کیفیت و شرایط فروش با یکدیگر متفاوت هستند و هر محصول از شرکت ها به نسبت حجم فروش شرایط متفاوتی را برای مجریان و فروشندگان تعیین می کنند. جهت دانلود لیست قیمت لوله پلیکا  و دریافت کاتالوگ محصولات هر شرکت می توانید با مراجعه با سایت www.1bs.ir  شرکت بازرگانی صدرا مراجعه نمایید و جهت خرید انواع لوله های فاضلابی با کارشناسان این شرکت ارتباط بگیرید.

لیست قیمت لوله پلیکا به صورت دوره ای افزایش دارد و باید در زمان خرید استعلام قیمت محصولات یا لیست اقلام خود را ارسال نمایید تا پیش فاکتور دریافت کنید.همچنین می توانید در پروژه های عمرانی خود از دیگر محصولات تاسیسات ساختمان اعم از انواع شیرآلات (شیرآلات شودر، شیرآلات قهرمان) و انواع لوله های تک لایه و پنج لایه ( آذین لوله ، لوله نیوپایپ ) از این شرکت خریداری نمایید.

بازرگانی صدرا تخصصی تر ین مرجع لوله و اتصالات در ایران 

شماره های تماس:  ۰۲۱۶۶۲۹۵۸۹۸ / ۰۲۱۶۶۲۹۵۸۹۹

وب سایت: www.1bs.ir

منبع: اطلاعات انلاین