واکنش گردان‌های حزب‌الله عراق به حمله موشکی ایران به تروریست‌ها
واکنش گردان‌های حزب‌الله عراق به حمله موشکی ایران به تروریست‌ها

گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که این گردان‌ها با وجود عدم آگاهی قبلی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برخی هدف‌ها در شمال عراق، با این حمله مخالف نیستند.

 

به گزارش زیرنویس، به نقل از المیادین، گردان‌های حزب‌الله عراق نسبت به حمله بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برخی هدف‌های متعلق به تروریست‌ها در شمال عراق واکنش نشان داد.

ابوعلی العسکری مسؤول دفتر امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد: ما اگرچه از حمله موشکی ایران به برخی هدف‌ها در شمال عراق آگاه نبودیم، اما با این حمله مخالفتی نداریم.

همچنین مسؤول دفتر امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق درباره حمله‌های مقاومت اسلامی عراق به پایگاه‌ها و منافع آمریکا و موضع‌های صهیونیستی گفت: مقاومت اسلامی عراق در راستای حمایت از ملت فلسطین به عملیات‌های خود شدت خواهد بخشید.

گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور چند بیانیه اعلام کرد که بامداد سه‌شنبه مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق و مقر تروریست‌ها در سوریه را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داده و منهدم کرده است.

جمهوری اسلامی ایران از ماه‌ها پیش به دولت عراق و مقامات اقلیم، درباره فعالیت گروه‌های تروریستی و عناصر وابسته به سرویس‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی در این منطقه‌ها هشدار داده و بارها تاکید کرده است که نمی‌تواند در قبال این رخدادها که در اطراف مرزهای ایران انجام می‌شود، ساکت بماند.

تهران همواره از مقامات عراقی خواسته است که از فعالیت عناصر تروریستی خطرناک در خاک عراق علیه منافع جمهوری اسلامی ایران، جلوگیری شود اما به نظر می‌رسد عدم توجه به این هشدارها، چاره‌ای جز عملیات مستقیم علیه مقر تروریست‌ها در مناطق مرزی ایران باقی نگذاشته است.

منبع: مـهر