تعطیل شدن مدارس این استان برای پنجمین روز
تعطیل شدن مدارس این استان برای پنجمین روز

به گزارش زیرنویس به نقل ازفارس، به دلیل برودت هوا و یخ‌بندان برخی از مدارس استان اردبیل فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه برای پنجمین روز در این هفته غیر حضوری شد. براساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل برودت هوا در اردبیل، نیر، نمین، هیر و سرعین پیش دبستانی، […]

به گزارش زیرنویس به نقل ازفارس، به دلیل برودت هوا و یخ‌بندان برخی از مدارس استان اردبیل فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه برای پنجمین روز در این هفته غیر حضوری شد.

مدارس این استان فردا تعطیل است

براساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل برودت هوا در اردبیل، نیر، نمین، هیر و سرعین پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری و کلیه دوره‌های تحصیلی روستایی در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

در مشکین شهر و ارشق فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی و در گرمی، پارس آباد، انگوت و بیله‌سوار دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهد بود. هم‌چنین در لاهرود پیش دبستانی و ابتدایی به‌صورت غیرحضوری بوده و دوره‌های اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.