سرپرست مهرام: تغییری در کادرفنی نداریم و قرار شده صمد نیکخواه بیشتر کمک کند
سرپرست مهرام: تغییری در کادرفنی نداریم و قرار شده صمد نیکخواه بیشتر کمک کند

همایون ایزدپناه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد اینکه آیا باشگاه مهرام از نتایج تیم بسکتبال در لیگ برتر رضایت دارد یا خیر، اظهار داشت: طبیعتا باشگاه از نتایج کسب شده راضی نیست و طبق صحبت هایی که داشتیم قرار شد صمد نیکخواه بهرامی که مشاور فنی گنجی مدیرعامل باشگاه است، کمک […]

همایون ایزدپناه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد اینکه آیا باشگاه مهرام از نتایج تیم بسکتبال در لیگ برتر رضایت دارد یا خیر، اظهار داشت: طبیعتا باشگاه از نتایج کسب شده راضی نیست و طبق صحبت هایی که داشتیم قرار شد صمد نیکخواه بهرامی که مشاور فنی گنجی مدیرعامل باشگاه است، کمک بیشتری انجام دهد.

وی در مورد اینکه قرا است صمد نیکخواه به کادرفنی مشاوره بدهد یا خیر، گفت: خیر اینطور نیست، او مشاور مدیرعامل است و نظراتش را به او می‌گوید.

سرپرست تیم بسکتبال مهرام در مورد اینکه آیا احتمال تغییر کادرفنی و فرازد کوهیان وجود دارد یا خیر، گفت: خیر، او همچنان سرمربی تیم است و به کارش ادامه می دهد.

ایزدپناه در مورد اینکه ظاهرا ناراحتی هایی بین بازیکنان از نحوه پرداختی های باشگاه وجود دارد، گفت: باشگاه مهرام یک رویه خاصی طی این سالها داشته و مشکلی از بابت پرداختی ها وجود ندارد. بازیکنان هم این موضوع را می‌دانند و مسئله پیچیده‌ای نیست.

وی در خصوص جدایی آنوسیکه سنتر آمریکایی گفت: کادرفنی از این بازیکن رضایت نداشت و از تیم جدا شد. گزینه هایی هم کادرفنی برای جانشینی وی در دست بررسی دارد.

به گزارش فارس، مهرام که یکی از مدعیان لیگ برتر محسوب می شود، در ۱۴ هفته اخیر، ۹ برد و ۵ شکست را در کارنامه دارد و در رده سوم جدول قرار گرفته است.

پایان پیام/





منبع: فارس