بحث انتقال مهدی طارمی به اینتر میلان جدی‌تر از همیشه شده و حالا فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی جزئیات دقیقی از این جابه‌جایی بزرگ برای ستاره ایرانی منتشر کرده و باید منتظر اعلام رسمی باشگاه ایتالیایی باشیم. با وجود اینکه این ستاره ایرانی که همراه با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تمرکزش را روی کسب موفقیت […]

بحث انتقال مهدی طارمی به اینتر میلان جدی‌تر از همیشه شده و حالا فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی جزئیات دقیقی از این جابه‌جایی بزرگ برای ستاره ایرانی منتشر کرده و باید منتظر اعلام رسمی باشگاه ایتالیایی باشیم.

با وجود اینکه این ستاره ایرانی که همراه با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تمرکزش را روی کسب موفقیت و قهرمانی در این رقابت‌ها گذاشته، اما به موازات آن بحث انتقالش به اینتر هم جدی‌تر از همیشه شده و با توجه به اینکه جزئیات دقیق از توافق طرفین مطرح شده، باید طارمی را در لباس آبی و مشکی متصور بود.

فابریزیو رومانو اعلام کرده توافق نهایی بین مهدی طارمی و اینتر میلان انجام شده و به طور قطعی این بازیکن در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ از پورتو راهی تیم ایتالیایی خواهد شد.

جزئیات مدت قرارداد مهدی طارمی با باشگاه اینتر میلان هم فاش شده که مدت آن دو ساله و قابل تمدید برای فصل سوم است و با این شرایط لژیونر ایرانی به جمع شاگردان سیمونه اینگزانی اضافه خواهد شد.

انتقال جذاب مهدی طارمی به اینتر قطعی شد/ جزییات جدید از مدت قرارداد ستاره ایران با افعی‌ها

منبع: خبـر ورزشی