همه دلتنگ پدرم و ارزانی دولت او هستند!
همه دلتنگ پدرم و ارزانی دولت او هستند!

پسر دونالد ترامپ گفت: «مردم دلتنگ آن روز‌ها هستند، دلشان برای قیمت پایین بنزین و ثبات آن دوره تنگ شده است.»

 

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده در جمع هوادارانش در آیووا با حمله به سیاست‌های مهاجرتی دولت جو بایدن گفت: «باید به سطحی از اخراج [مهاجران]دست یابیم که آمریکا از زمان آیزنهاور تا کنون به چشم ندیده باشد.» این نخستین باری نیست که آقای ترامپ به اخراج مهاجران اشاره می‌کند.

او پیش از این نیز در سخنرانی‌های خود اعلام کرده بود اگر روزی دوباره رئیس جمهوری آمریکا شود ویزای تمام دانشجویانی که به شکلی از حماس حمایت می‌کنند را باطل کرده و آن‌ها را به کشور خود باز خواهد گردانند.

ترامپ در جمع هوادران خود در آیوا گفت: «نمی‌خواهم بیش از حد نسبت به رئیس جمهور بایدن سخت بگیرم، اما باید بگویم که او بدترین رئیس جمهوری است که تاریخ ما تا کنون به چشم دیده است، او در حال نابود کردن آمریکاست.»

وی همچنین گفت: «مردم آمریکا از وضعیت کنونی کشور شرمنده‌اند و دلشان می‌خواهد به وضع پیشین بازگردیم. کشورمان تک و تنها مانده و تمام دنیا به ما می‌خندد، مردم می‌خواهند آمریکا به دوره اوجش بازگردد و مانند گذشته کشوری باشکوه باشد. ما چنین خواهیم کرد و آمریکا را بار دیگر به دوران اوجش باز می‌گردانیم، آمریکا باید در صدر همه چیز قرار بگیرد. پیروزی در آیووا قدم اول بود، اما شب سرنوشت‌ساز برای ما در ماه نوامبر رقم خواهد خورد، زمانی که آمریکا را پس بگیریم.»

یورونیوز گزارش داد: اریک ترامپ، فرزند ترامپ نیز در حاشیه گردهمایی که به مناسبت پیروزی پدرش در انتخابات مقدماتی جموریخواهان در آیووا برگزار شده بود گفت: «همه چیز بدتر از چهار سال پیش شده است. تمام جهان بی ثبات شده است. ما حتی در حال نزدیک شدن به جنگ جهانی سوم هستیم. می‌بینیم که نفتکش عظیم آمریکایی مورد اصابت موشکی حوثی‌ها قرار می‌گیرد، اما اگر ترامپ سر کار بود هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتاد. اگر ترامپ سر کار بود نه حمله فلسطین به اسرائیل روی می‌داد و نه نه حمله فاجعه‌بار روسیه به اوکراین.»

پسر دونالد ترامپ همچنین تاکید کرد: «مردم دلتنگ آن روز‌ها هستند، دلشان برای قیمت پایین بنزین تنگ شد، دلشان برای ثبات آن دوره تنگ شده است. مردم دلشان می‌خواهد دولت آن‌ها را تنها بگذارد.»

دونالد ترامپ پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی جمهوریخواهان برای ریاست جمهوری در ایالت آیووا، تسلط خود بر این حزب را ثبیت کره است.

منبع: اطلاعات انلاین