به گزارش زیرنویس، سرهنگ “صادق ضرونی” سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت : با وقوع چند فقره قاپزنی مشابه، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت. سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت افزود:  با تجمیع پرونده های مشابه مشخص شد راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ “صادق ضرونی” سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت : با وقوع چند فقره قاپزنی مشابه، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت افزود:  با تجمیع پرونده های مشابه مشخص شد راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در حالی که صورتشان را با کلاه و ماسک مخفی می کنند با استفاده از غفلت شهروندان به سرعت اموال با ارزش آنان را سرقت و از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: ماموران پلیس با استفاده از روش های علمی و روش های کشف نوین موفق به شناسایی هویت و محل اختفای سارقان شدند و در یک عملیات منسجم  هر ۲ متهم این پرونده را دستگیر کردند.

سرهنگ ضرونی ادامه داد:  در بررسی های بیشتر از مخفیگاه مهمان یک قبضه سلاح سرد، کلاه نقاب دار و تعدادی ماسک برای پوشاندن صورت که متهمان برای سرقت استفاده می کردند کشف شد. این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۷۰ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند و تا کنون ۴ مال باخته شناسایی شده است.

به گفته این مقام انتظامی و متهمان به همراه شاکیان به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع خبر: رکنـا