به گزارش زیرنویس، شرکت Vanpowers در CES 2024 دو دوچرخه‌ برقی جدید با نام UrbanCross و GrandTeton را با امکاناتی مثل موقعیت‌یاب و نمایشگر رنگی معرفی کرد. Vanpowers دو دوچرخه‌ برقی نوآورانه را معرفی کرد. این شرکت با عبور از طراحی‌های معمول، علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری را با جدیدترین محصولات الکترونیکی خود در CES 2024 هدف […]

به گزارش زیرنویس، شرکت Vanpowers در CES 2024 دو دوچرخه‌ برقی جدید با نام UrbanCross و GrandTeton را با امکاناتی مثل موقعیت‌یاب و نمایشگر رنگی معرفی کرد.

Vanpowers دو دوچرخه‌ برقی نوآورانه را معرفی کرد. این شرکت با عبور از طراحی‌های معمول، علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری را با جدیدترین محصولات الکترونیکی خود در CES 2024 هدف قرار داده است.

UrbanCross یکی از دوچرخه‌های برقی جدید Vanpowers است که از طراحی زیبا و وزن بسیار کم بهره می‌برد و به فرمان آلومینیومی مجهز شده است. این مدل از ویژگی‌های جذاب و مدرنی مثل نمایشگر رنگی مجهز به بلوتوث، سیستم ضد سرقت پیشرفته، موقعیت‌یاب (GPS) و سیستم ردیابی ۴G بهره می‌برد.

دوچرخه برقی GrandTeton

دوچرخه هوشمند

UrbanCross به موتور عقب ۲۵۰ وات به‌همراه باتری یکپارچه در قاب مجهز شده و طبق ادعای سازنده‌اش، با هر بار شارژ حدود ۹۵ کیلومتر مسافت را طی می‌کند. این محصول از ترمز هیدرولیک Tektro و لاستیک‌های CST بهره می‌برد تا خیال دوچرخه‌سوار را بابت راحتی هنگام حرکت آسوده کند. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به چراغ LED پرقدرت برای حرکت در شب اشاره کرد.

Vanpowers همچنین از GrandTeton رونمایی کرده است که درواقع مدل جدید دوچرخه‌ی برقی کوهستان این شرکت محسوب می‌شود. محصول مورد اشاره از چرخ‌های ۲۶ اینچی و بسیار مقاوم بهره می‌برد. GrandTeton به پایه‌ صندلی قابل‌ تنظیم و سیستم تعلیق باکیفیت مجهز شده است تا بتوان به‌راحتی روی هر سطحی با آن دوچرخه‌سواری کرد. از دیگر ویژگی‌های جالب دوچرخه‌ی مذکور می‌توان به موتور پرقدرت ۵۰۰ واتی اشاره کرد.

Insideevs می‌نویسد، GrandTeton از پیشرانه‌ی Shimano، ترمزهای هیدرولیک Tektro و ویژگی‌های فنی مثل نمایشگر رنگی و قابلیت اتصال به گوشی آیفون، گوشی سامسونگ یا هر دستگاه اندروید و iOS دیگر بهره می‌برد. یکی از قابلیت‌های مهم این محصول، حسگر گشتاور است که هنگام پدال‌زنی احساسی طبیعی ارائه می‌دهد.

قیمت دوچرخه‌های جدید UrbanCross و GrandTeton و همچنین تاریخ عرضه‌ی این محصولات به بازار هنوز مشخص نیست.

منبع: زومیت

منبع خبر: رکنـا