به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علی قلی زاده در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی اظهار داشت: با بردی که بدست آوردیم، روحیه تیم بالاست. امیدواریم بازی هنگ کنگ را با نتیجه خوب پیروز شویم. من هم خوب هستم و همه چیز خوب است و منتظر این هستم که زمان بازی به […]

- تمام تمرکزمان روی بازی هنگ کنگ است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علی قلی زاده در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی اظهار داشت: با بردی که بدست آوردیم، روحیه تیم بالاست. امیدواریم بازی هنگ کنگ را با نتیجه خوب پیروز شویم. من هم خوب هستم و همه چیز خوب است و منتظر این هستم که زمان بازی به من برسد.

وی ادامه داد: من همیشه گفتم که بازی به بازی جلو برویم. تمام تمرکزمان روی بازی هنگ کنگ است و امیدواریم آن بازی را ببریم و سپس به آینده فکر کنیم.

هافبک تیم ملی اظهار داشت: همه تیم‌های قدرتمند خوب بازی‌شان را شروع کردند و ما نیز به همه آنها نشان دادیم. در این تورنمنت همه چیز به شرایط بستگی دارد و از الان نمی‌توان تیمی را مدعی قهرمانی دانست. ما نیز بازی به بازی باید پیش برویم.

قلی زاده در خصوص اینکه چه قولی می‌تواند به هواداران تیم ملی بدهد، گفت: الان نمی‌شود قولی در خصوص آینده بدهیم. ما بازی به بازی قول می‌دهیم. امیدواریم که بتوانیم این بازی را ببریم. ۳ امتیاز را با یک برد پرگل بدست آوریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی در واکنش به گلایه بازیکنان نسبت به حمایت‌ها گفت: الان همه چیز خوب است و مشکلی نیست. بازی اول را بردیم و حمایت‌ها خوب بوده و امیدوارم مردم نیز ما را دعا کنند و ما بتوانیم همین مسیر را پیش برویم.

منبع: ایسـنا