به گزارش زیرنویس، عزت‌اله نوری فرمانده انتظامی شهرستان سیروان، شامگاه چهارشنبه ۲۷ دی‌ما ، گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد چاقوکشی در ایلام و شهرستان لومار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده […]

به گزارش زیرنویس، عزت‌اله نوری فرمانده انتظامی شهرستان سیروان، شامگاه چهارشنبه ۲۷ دی‌ما ، گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد چاقوکشی در ایلام و شهرستان لومار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، با تحقیقات تخصصی و بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس، عامل چاقوکشی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بلافاصله در یک عملیات غافل‌گیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

نوری خاطرنشان کرد: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

 ۲۵ دی‌ماه امسال عامل چاقوکشی بلوار سیدالشهداء ایلام دستگیر شد.

منبع خبر: رکنـا