راز درخشش ستاره جام ملت‌های آسیا فاش شد
راز درخشش ستاره جام ملت‌های آسیا فاش شد

اکرم عفیف آقای گل جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از دلیل درخشش خود در این رقابت ها سخن به میان آورد.

 

اکرم عفیف تاکنون ستاره جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ بوده است. این بازیکن در دو بازی که برای تیم ملی فوتبال قطر به میدان رفته ۳ گل به ثمر رسانده تا آقای گل این رقابت ها باشد.

عفیف که امید اصلی قطری ها برای درخشش در جام ملت های آسیا و تکرار عنوان قهرمانی است درباره درخشش خود سخن به میان آورد و گفت: دلیل درخشش من هم تیمی هایم هستند. فوتبال یک بازی گروهی است. ما ۱۱ بازیکن هستیم و کسی نمی تواند به تنهایی در زمین بدرخشد. هم تیمی هایم کمک زیادی به من می کنند و این باعث شده است تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشم.

او ادامه داد: از طرف دیگر رابطه من با مارکز لوپز سرمربی اسپانیایی تیم خوب است. من ۶ سال پیش در تیم اوپن بلژیک با او کار کرده ام. با سرمربی تیم بسیار راحت هستم و تعامل خوبی با هم داریم.

عفیف درباره هدف بزرگ خود و هم تیمی هایش گفت: فعلا که به هدف نخست خود که صعود از مرحله گروهی بود رسیدیم. هدف اصلی ما دفاع از عنوان قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف نهایت تلاشمان را به کار می گیریم.

قطر در هر دو بازی خود برابر لبنان و تاجیکستان به پیروزی دست پیدا کرد تا با ۶ امتیاز به عنوان نخستین تیم صعودش را به دور بعد قطعی کند.

منبع: خبـر ورزشی