نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» پیش از این خبر از احتمال اینتری شدن مهدی طارمی در همین ماه ژانویه داده بود و شاید پیش‌قرارداد ستاره ایرانی با باشگاه جدیدش به زودی و وقتی که او مشغول شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیاست، توسط نماینده‌اش امضا شود. اما در همین راستا سایت «کالچو مرکاتو» خبر داد، با توجه […]

- جزییاتی جدید از توافق طارمی با اینتر/ ستاره ایران چقدر کاسب می‌شود؟

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» پیش از این خبر از احتمال اینتری شدن مهدی طارمی در همین ماه ژانویه داده بود و شاید پیش‌قرارداد ستاره ایرانی با باشگاه جدیدش به زودی و وقتی که او مشغول شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیاست، توسط نماینده‌اش امضا شود.

اما در همین راستا سایت «کالچو مرکاتو» خبر داد، با توجه به اینکه دولت ایتالیا تصمیم گرفت تا قانون رشد را برای سال جدید میلادی تمدید نکند و باشگاه‌های ایتالیایی از سال جدید از مزیت معافیت مالیاتی برای بازیکنان خارجی بی‌بهره شدند، باشگاه اینتر با عقد قرارداد با طارمی از معافیت مالیاتی بی‌بهره خواهد بود.

گزارش گاتزتا درباره جزئیات قرارداد طارمی و حقوق او که در اینتر سالیانه ۳ میلیون یورو خواهد بود را بخوانید: فاصله بین مهدی طارمی و اینتر؛ یک تار مو!/ همه‌چیز در آستانه نهایی شدن انتقال برای ژوئن؛ دستمزد ۵۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومانی در ۳ سال برای ستاره ایرانی

طارمی که سال ۲۰۲۰ از ریوآوه به پورتو پیوست، در ۱۷۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۸۶ گل، ۵۳ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. قرارداد طارمی در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و رئیس باشگاه پورتو پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به پیشنهادهایی که به این مهاجم ایرانی رسیده، توانایی تمدید قرارداد او را ندارند.

بیشتر بخوانید: انتقال جذاب مهدی طارمی به اینتر قطعی خواهد شد/ جزییات جدید از مدت قرارداد ستاره ایران با افعی‌ها

منبع: خبـر ورزشی