بازیکن مورد علاقه پاری‌سن‌ژرمن از رادار کاتالان‌ها خارج شد
بازیکن مورد علاقه پاری‌سن‌ژرمن از رادار کاتالان‌ها خارج شد

به گزارش زیرنویس، تیم فوتبال بارسلونا تقریباً از رقابت برای جذب برونو گیمارش از نیوکاسل خارج شد. طبق گزارش اسپورت، برونو گیمارش مورد توجه بارسلونا قرار گرفته بود اما قهرمان لالیگا تقریباً از رقابت برای جذب او خارج شده است. براساس این گزارش، بند فسخ ۱۰۰ میلیون پوندی او برای بارسلونا مشکل ایجاد کرده است. […]

به گزارش زیرنویس، تیم فوتبال بارسلونا تقریباً از رقابت برای جذب برونو گیمارش از نیوکاسل خارج شد. طبق گزارش اسپورت، برونو گیمارش مورد توجه بارسلونا قرار گرفته بود اما قهرمان لالیگا تقریباً از رقابت برای جذب او خارج شده است.

براساس این گزارش، بند فسخ ۱۰۰ میلیون پوندی او برای بارسلونا مشکل ایجاد کرده است. از طرفی شنیده شده ملی‌پوش برزیلی در حال مذاکره با پاری سن ژرمن برای انتقال احتمالی در تابستان است.

برونو گیمارش از زمانی که در ژانویه ۲۰۲۲ از لیون به نیوکاسل پیوست، پیشرفت زیادی داشته است. ارزش این بازیکن در دو سال گذشته سر به فلک کشیده است و بیشتر باشگاه‌های برتر او را مورد توجه قرار داده‌اند.

بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مشتاق جذب برونو گیمارش از نیوکاسل بودند اما او قرارداد جدیدی با باشگاه تاین ساید امضا کرد.

قرارداد جدید شامل یک بند آزادسازی به ارزش ۱۰۰ میلیون پوند است که علاقمندان او به آن آگاه هستند. 

پایان پیام/





منبع: فارس