سرمربی توپچی‌ها گزینه هدایت بارسا
سرمربی توپچی‌ها گزینه هدایت بارسا

به گزارش زیرنویس، شرایط بد مالی و نتایج ضعیف بارسلونا در چند بازی اخیر به ویژه در ال‌کلاسیکو باعث شده تا این تیم در شرایط بحرانی قرار بگیرد. آبی اناری‌ها مثل چندین سال پیش دیگر آن تیم شکست‌ناپذیر نیستند که بتوانند هر کسی و هر آنچه را که می‌خواهند بدست آورند. با این شرایط در […]

به گزارش زیرنویس، شرایط بد مالی و نتایج ضعیف بارسلونا در چند بازی اخیر به ویژه در ال‌کلاسیکو باعث شده تا این تیم در شرایط بحرانی قرار بگیرد. آبی اناری‌ها مثل چندین سال پیش دیگر آن تیم شکست‌ناپذیر نیستند که بتوانند هر کسی و هر آنچه را که می‌خواهند بدست آورند.

با این شرایط در حالی که هنوز چیزی قطعی نیست اما می‌توان آینده بارسا را بدون ژاوی تصور کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، به نظر می‌رسد که باشگاه در حال حاضر چند گزینه در ذهن دارد. 

یکی از آنها مایکل آرتتا سرمربی آرسنال است. در حالی که او در حال حاضر یک هدف قطعی نیست، به نظر می‌رسد بارسا واقعا از کاری که او در انگلیس انجام داده رضایت دارد. آرتتا تا سال ۲۰۲۵ با توپچی‌ها قرارداد دارد و بیش از ۴ سال است که در جمع آنهاست. او موفق شد تیمی را که به سختی می‌توانست استانداردهای اروپایی را داشته باشد به یک رقیب جدی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کند. برای بارسلونا، یکی دیگر از عوامل مورد علاقه در گذشته این مربی نهفته است.

آرتتا بازیکنی بود که در بارسلونا رشد و توسعه یافت. او به رده‌های بالاتر صعود کرد و حتی برای مدتی در تیم اصلی حضور داشت. این یادآوری و درک ایدئولوژی بارسلونا حتی به او کمک کرد تا این سبک را در تیم آرسنال پیاده کند.

پایان پیام/





منبع: فارس