وزارت خارجه کاردار پاکستان را احضار کرد +اولین واکنش رسمی
وزارت خارجه کاردار پاکستان را احضار کرد +اولین واکنش رسمی

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه حمله انجام شده توسط پاکستان به نقطه‌ای در منطقه مرزی جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.  سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بمنظور ابلاغ رسمی اعتراض و درخواست توضیح دولت پاکستان در این رابطه، کاردار سفارت این کشور در تهران در حال احضار به وزارت امورخارجه است. […]

- وزارت خارجه کاردار پاکستان را احضار کرد +اولین واکنش رسمی

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه حمله انجام شده توسط پاکستان به نقطه‌ای در منطقه مرزی جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.  سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بمنظور ابلاغ رسمی اعتراض و درخواست توضیح دولت پاکستان در این رابطه، کاردار سفارت این کشور در تهران در حال احضار به وزارت امورخارجه است.

در پی حمله بامداد امروز از سمت پاکستان به روستایی مرزی در استان سیستان و بلوچستان ساعتی پیش کاردار پاکستان در تهران برای ادای توضیح در باره این حادثه به وزارت خارجه فراخوانده شد. 

وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای تاکید کرده بود: پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران احترام کامل می‌گذارد. تنها هدف از اقدام امروز تامین امنیت و منافع ملی خود پاکستان بود که در درجه اول اهمیت قرار دارد و قابل خدشه نیست.

 

منبع: اطلاعات انلاین