جرارد تا ۲۰۲۷ در عربستان
جرارد تا ۲۰۲۷ در عربستان

به گزارش زیرنویس، «استیون جرارد تا ۲۰۲۷ در الاتفاق عربستان». این جمله خبرنگار مشهور انگلیسی به نام دیوید اورنستاین است که از توافق سرمربی سابق استون ویلا با سعودی ها خبر داد. در حالی که هندرسون به دلیل ناراضی بودن شرایط در عربستان از این تیم به آژاکس منتقل شد ولی جرارد قصد دارد ۲ […]

به گزارش زیرنویس، «استیون جرارد تا ۲۰۲۷ در الاتفاق عربستان». این جمله خبرنگار مشهور انگلیسی به نام دیوید اورنستاین است که از توافق سرمربی سابق استون ویلا با سعودی ها خبر داد.

در حالی که هندرسون به دلیل ناراضی بودن شرایط در عربستان از این تیم به آژاکس منتقل شد ولی جرارد قصد دارد ۲ سال بیشتر در این تیم بماند. آن هم در حالی که از روند عالی ابتدای فصل خبری نیست و تیم الاتفاق در ۸ بازی گذشته خود نتوانسته بردی بدست آورد.

جرارد با مربیگری در رنجرز اسکاتلند کارش را آغاز کرد و توانست آماری درخشان در این تیم به ثبت رساند. اسطوره لیورپول به قدری در زمینه مربیگری خوب بود که برخی او را جانشین کلوپ در آنفیلد می‌دانستند. با این حال او به استون ویلا رفت و پس از یک دوره موفقیت در این تیم پس از عملکردی ضعیف از این تیم اخراج شد.

جرارد در عربستان ۲۱ روی نیمکت تیم الاتفاق نشسته که آمار او تنها ۷ برد، ۷ تساوی و ۷ شکست بوده است.

خبرنگار نشریه اتلتیک البته گزارش داده که شرط تمدید قرارداد با جرارد خرید بازیکنان و توسعه باشگاه است.

پایان پیام/





منبع: فارس