بعد از اینکه برانکو برای دومین بار به مدیران پرسپولیس پاسخ منفی داد و اعلام کرد نمی تواند به ایران بیاید، نگرانی هواداران پرسپولیس به اوج خودش رسید. پرسپولیسی ها نمی دانند تکلیف تیمشان چیست و اوضاع در این تیم روز به روز بدتر می شود. در این بین طی ساعات گذشته شایعه بازگشت یحیی […]

- شایعه عجیب حوالی نیمکت پرسپولیس/ یحیی برمی‌گردد؟

بعد از اینکه برانکو برای دومین بار به مدیران پرسپولیس پاسخ منفی داد و اعلام کرد نمی تواند به ایران بیاید، نگرانی هواداران پرسپولیس به اوج خودش رسید. پرسپولیسی ها نمی دانند تکلیف تیمشان چیست و اوضاع در این تیم روز به روز بدتر می شود. در این بین طی ساعات گذشته شایعه بازگشت یحیی گل محمدی بعد از منتفی شدن حضور برانکو در ایران به گوش رسید و در فضای مجازی دست به دست شد.

موضوعی که طبق پیگیری های ما اصلا صحت ندارد و قرار نیست دوباره شاهد حضور گل محمدی در پرسپولیس باشیم. نه باشگاه پرسپولیس با یحیی مذاکره ای برای بازگشت داشته و نه خود گل محمدی علاقه ای به بازگشت و کار کردن با تیم مدیریت فعلی دارد.

یحیی این روزها به دور از حواشی و هیاهو راهی دبی شده و به همراه خانواده مشغول استراحت است. همچنین شایعه پیوستن او به یک تیم اماراتی هم صحت ندارد و گل محمدی به نزدیکانش اعلام کرده فعلا قصد مربیگری ندارد و می خواهد به استراحت بپردازد.

گل محمدی عجله ای برای بازگشت به فوتبال ندارد و در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب برای بازگشت به عرصه مربیگری تصمیم گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس پس از برانکو سراغ سرمربی اسبق پاری‌سن‌ژرمن رفت

منبع: خبـر ورزشی