باشگاه پرسپولیس به تازگی از هافبک جوان خود به کمیته انضباطی شکایت کرده است چرا که محمد عمری به رغم توافق اولیه، تصمیم گرفته است باشگاه خود را ترک و برای پشت سرگذاشتن خدمت سربازی به ملوان انزلی برود. محمد عمری در مصاحبه ای دلیل این تصمیم جدید خود را رفتار رضا درویش و بی […]

- چرا محمد عمری زیر توافق با پرسپولیس زد؟

باشگاه پرسپولیس به تازگی از هافبک جوان خود به کمیته انضباطی شکایت کرده است چرا که محمد عمری به رغم توافق اولیه، تصمیم گرفته است باشگاه خود را ترک و برای پشت سرگذاشتن خدمت سربازی به ملوان انزلی برود.

محمد عمری در مصاحبه ای دلیل این تصمیم جدید خود را رفتار رضا درویش و بی احترامی به خود در حضور پدر و برادرش عنوان کرده است.

این درحالی است که گفته می شود محمد عمری به این دلیل پشیمان شده که اگر تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند و فصل بعد سرباز می شد احتمال حضورش در ملوان کمرنگ می شد!

در پایان فصل جاری، بسیاری از بازیکنان بزرگ و سرشناس باید طبق قانون به خدمت سربازی بروند چرا که قانون معافیت سربازی به اتمام رسیده است. براین اساس شانس محمد عمری برای پیوستن به ملوان کمرنگ و طبعا باید به تیم دسته اولی فجرسپاسی شیراز برود.

تیم فجرسپاسی در حال رقابت برای صعود است و هنوز حضورش در لیگ برتر فصل آینده قطعی نیست مضاف بر اینکه از لحاظ بودجه و مالی هم بنیه قوی ندارد.

بنابراین محمد عمری تصمیم گرفت در نیم فصل از پرسپولیس جدا شده و به ملوان انزلی برود تا فصل آینده را احتمالا در لیگ دسته اول توپ نزند!

منبع: خبـر ورزشی