آخرین وضعیت هافبک استقلال از زبان پزشک/ بینایی یامگا کامل نیست
آخرین وضعیت هافبک استقلال از زبان پزشک/ بینایی یامگا کامل نیست

پزشک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص آخرین وضعیت بازیکن فرانسوی این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش زیرنویس، روز سه شنبه ۲۶ دی ماه سومین روز دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد که در جریان این تمرین بازیکن فرانسوی آبی‌های پایتخت دچار مصدومیت شدید شد تا با آمبولانس راهی بیمارستان شود.

در تمرین دیروز آبی‌ها در نبرد تصاحب توپ بین امید حامدی فر و کوین یامگا استوک (کفش) حامدی فر با صورت این بازیکن فرانسوی برخورد می‌کند که به همین دلیل بازیکن سیاه چرده آبی‌ها از ناحیه ابرو، چشم، بینی، گونه و لب دچار مصدومیت شد.

پس از انتقال به بیمارستان و تحت مداوا قرار گرفتن این بازیکن محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت کوین یامگا اظهار داشت: در ۲۲ سال فعالیت و حضور در سطح‌های مختلف فوتبال تا به امروز چنین مصدومیتی را ندیده بودم. در همان برخورد ابتدایی استوک حامدی فر با صورت این بازیکن مشخص بود که آسیبی که به وارد شده است جدی و شدید است.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به امکانات خوبی که از قبل در کمپ مرحوم حجازی تدارک دیده شده بود. اقدامات اولیه به نحو احسنت انجام شد، با توجه به شدت برخورد یامگا دچار شک شده بود که به سرعت او را احیا کردیم و بعد از رسیدن آمبولانس او را به سرعت به بیمارستان منتقل کردیم.

آسیب مهم و اصلی یامگا چشم او بود که پس متوجه شدن این موضوع او را به یکی از بیمارستان‌های برجسته چشم پزشکی کشور منتقل کردیم در این بیمارستان اساتید بسیار مجربی حضور دارند و می‌توانند به ما کمک بزرگی کنند. تا به این لحظه ۲ عمل جراحی روی چشم او انجام شده است که خوشبختانه با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

در حال حاضر ما روی عصب چشم یامگا کار می‌کنیم تا فشار از روی چشم او برداشته شود، چرا که چشم این بازیکن بینایی کامل را ندارد و باید عمل‌های دیگری را هم روی چشم او انجام دهیم تا بینایی او برگردد. با توجه به شدت مصدومیت ایت بازیکن از ناحیه چشم باید همه هواداران دعا کنند تا بینایی یامگا کامل شود و به تمرینات تیم اضافه شود.

منبع: مـهر