جردن هندرسون در تابستان سال ۲۰۲۳ در انتقالی بحث‌برانگیز به الاتفاق عربستان پیوست. او پس از ۴۹۲ بازی در ۱۲ سال برای لیورپول، قرمزها را برای رفتن به عربستان سعودی ترک کرد. او در آنجا شاگرد استیون جرارد شد اما هیچوقت نتوانست روزهای خوب با لیورپول را در عربستان تکرار کند و به‌نظر می‌رسید که از بازی در […]

 جردن هندرسون در تابستان سال ۲۰۲۳ در انتقالی بحث‌برانگیز به الاتفاق عربستان پیوست. او پس از ۴۹۲ بازی در ۱۲ سال برای لیورپول، قرمزها را برای رفتن به عربستان سعودی ترک کرد.

او در آنجا شاگرد استیون جرارد شد اما هیچوقت نتوانست روزهای خوب با لیورپول را در عربستان تکرار کند و به‌نظر می‌رسید که از بازی در الاتفاق ناراضی است. شایعات رسانه‌ها در طول نیم‌فصل اول هم همین را می‌گفتند. الاتفاق با کاپیتانی این بازیکن از ماه اکتبر سال گذشته به پیروزی نرسیده بود و همین موضوع او را بیش از پیش تحت فشار قرار می‌داد.

با به پایان رسیدن نیم‌فصل اول، شایعات تایید شدند. هندرسون به دلایل مختلف شخصی و همینطور ورزشی قصد داشت عربستان را ترک کند. او با آژاکس به توافق رسیده بود و در روزهای گذشته به دنبال مذاکره برای فسخ قرارداد با الاتفاق بود.

دقایقی پیش جدایی او رسمی شد. باشگاه الاتفاق در بیانیه‌ای این موضوع را تایید و عنوان کرد که هندرسون با توافقی دو طرفه عربستان را ترک می‌کند.

ستاره سابق لیورپول در پیامی نوشت: «می‌خواهم از باشگاه، هواداران و همه دست‌اندرکاران برای دادن این فرصت تشکر کنم و برای آنها در ادامه فصل بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. کارهای سخت زیادی در حال انجام است.»

دقایقی پس از این پیام، انتقال هندرسون به آژاکس نیز تایید شد. او به‌عنوان بازیکن آزاد و در قراردادی به مدت دو سال و نیم به باشگاه هلندی پیوست. هندرسون در این باشگاه شماره ۶ را به تن خواهد کرد.

جردن هندرسون به آژاکس پیوست

جردن هندرسون به آژاکس پیوست

جردن هندرسون به آژاکس پیوست

منبع: خبـر ورزشی