تراز بازیکن در استقلال با توجه به نیروهای از دست داده منفی شد و اگر باشگاه استقلال بازیکن جذب نکند، این تیم با تعداد نفرات کمتر به نسبت دور رفت دور برگشت بازی‌های لیگ برتر را استارت خواهد زد!

 

استقلال به تازگی با فسخ قرارداد از سوی سعید مهری مواجه شده است. این بازیکن با توجه به بند فسخ قراردادی که در قراردادش بود، به تعهد خود نسبت به تیم استقلال پایان داد و راهی قبرس شد تا دوباره شاگرد ریکاردو ساپینتو شود.

 امید حامدی ضارب آرتور کوین یامگا به دلیل تمرد از دستورات فنی سرمربی تیم در لیست مازاد قرار گرفته است! در صورتی که  یامگا هم برای دست یابی به بینایی کامل نیاز به زمان داشته باشد، استقلال این بازیکن را هم از دست می‌دهد و اینطوری سه بازیکن از ترکیب تیم استقلال نسبت به دور رفت کم می‌شود. با این اتفاقات تراز بازیکن در استقلال منفی  شده است! به این خاطر که این تیم تا به این جای کار تنها یک بازیکن در اختیار گرفته است. رافائل سیلوا که گفته می‌شود، از ابتدای هفته آینده به ترکیب تیم استقلال اضافه می‌شود.

جواد نکونام پیش از شروع دور برگشت بازی‌های لیگ برتر گفته بود استقلال برای ادامه این روند در دور برگشت نیاز به ۵ بازیکن دارد اما استقلال تا به این جای کار تنها یک بازیکن در اختیار گرفته است. این در حالی است که استقلال سعید مهری و امید حامدی فر را از دست داده است و یامگا هم شاید هفته‌های متمادی در ترکیب تیم به میدان نیاید!

استقلال برای اینکه تراز بازیکنش متعادل شود، در روزهای آتی و پیش از شروع دور برگشت دست کم باید دو بازیکن دیگر جذب کند. باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه استقلال در تعطیلات زمستانی می‌تواند خواسته‌های کادر فنی تیم استقلال را برآورده کند یا خیر؟

منبع: خبـر ورزشی