به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سالامانکا و بارسلونا در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۴-۲۰۲۳ کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳-۱ به سود بارسلونا به پایان رسید. ژاوی پس از این دیدار در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد عملکرد تیمش گفت: […]

- سالامانکا به هیچ وجه شبیه تیمی از دسته سه نبود / پیشرفت کردیم و حس خوبی داریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سالامانکا و بارسلونا در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۴-۲۰۲۳ کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳-۱ به سود بارسلونا به پایان رسید.

ژاوی پس از این دیدار در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد عملکرد تیمش گفت:

امروز باید عملکرد بهتری از نظر حمله، شجاعت و روحیه نشان می‌دادیم. در موارد خاص، آن‌ها بهتر از ما بودند. گاهی ما بسیار عالی بازی می‌کنیم و گاهی باید بهتر بازی کنیم. گاهی من ناامید می‌شوم، چون کاری که باید انجام دهیم و انتظار می‌رود را انجام نمی‌دهیم. به سالامانکا تبریک می‌گویم، آن‌ها به هیچ وجه شبیه تیمی از دسته سه نبودند. در چنین بازی هایی، وقتی رقیب فشرده دفاع می‌کند، باید از پشت محوطه جریمه شوت بزنیم. گل کونده فوق العاده بود. قدمی رو به جلو برداشتیم. عالی بازی کردیم.

ویتور روکه مصدومیتی جزئی داشت و به همین علت دقایق کمی بازی کرد. او بعداً بیشتر بازی خواهد کرد. دوباره اشتباهاتی انجام دادیم. این اشتباهات حاصل عدم تمرکز بود. با حس بسیار خوبی اینجا را ترک کردیم و در بازی پیشرفت داشتیم. حتی وقتی در حال شکست خوردن بودیم، این حس را داشتم که بر بازی مسلط هستیم. نیمه دوم بسیار خوب بود. رقیب بسیار سختی مقابلمان داشتیم. حمله کردن مقابل خط دفاعی آن‌ها آسان نیست.

ژائو فلیکس را بیرون کشیدم تا دو هافبک مناسب یعنی پدری و گوندوعان را به میدان بفرستم. می‌خواستیم آن‌ها پاس‌هایی به پشت مدافعان ارسال کنند. می‌دانیم که باید پیروز شویم و عالی بازی کنیم. این بارساست.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا