به گزارش زیرنویس، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم جام حذفی اسپانیا روبه‌روی رئال مادرید قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۲-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد. اتلتیکو عملکرد بسیار خوبی در این بازی ارائه کرد و با استفاده از اشتباهات بازیکنان رئال مادرید و ناهماهنگی آنها خصوصا در خط […]

به گزارش زیرنویس، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم جام حذفی اسپانیا روبه‌روی رئال مادرید قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۲-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد.

اتلتیکو عملکرد بسیار خوبی در این بازی ارائه کرد و با استفاده از اشتباهات بازیکنان رئال مادرید و ناهماهنگی آنها خصوصا در خط دفاعی توانست برنده این دیدار شود و با حذف حریف قدیمی، قدم به مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات بگذارد.

دیگو سیمئونه که از این پیروزی بسیار خوشحال بود پس از پایان بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رضایت از شرایط بازی: ما هتل را ترک کردیم و به اینجا رسیدیم و چیزی را دیدیم که ما را به هیجان آورد و رو به جلو هل داد. ما هوادارانی را دیدیم که با تمام وجود نام این تیم را فریاد می‌زدند و چطور می‌توان قلب خود را برای آنها نداد. ما تفسیر بهتری از بازی داشتیم و در وقت اضافه بهتر بودیم. این پیروزی برای هواداران مهم‌تر از ما بود.

شایستگی پیروزی: من همیشه می‌گویم که در فوتبال چیزی تحت عنوان شایستگی یا انتقام وجود ندارد. این بازی جدیدی بود. سه بازی بسیار شبیه بودند و نباید فراموش کرد که رئال مادرید بهترین تیم دنیاست. بازی قبلی را شانسی نبردند، بلکه بسیار خوب بودند اما ما هم در این بازی خوب رقابت کردیم و پیروز شدیم.

بازیکنان: وقتی رسیدیم، شرایط من را به یاد بازی لیورپول انداخت که پیروزی در آن غیرممکن به نظر می‌رسید اما هواداران انرژی زیادی به ما دادند. با درخشش مولینا، مارکوس، گریزمان، ویتسل و… توانستیم این برد را به دست آوریم. گریزمان بازیکنی جادویی است که توانست وینیسیوس را از سر راه بردارد و گلی فوق‌العاده را به ثمر برساند. ما خوش شانس هستیم که او را داریم.

درگیری با وینیسیوس: صحبتی در این باره ندارم. این مسائلی است که در هر دیداری رخ می‌دهد.

حذف رئال: ما تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم. همانطور که بسیاری می‌گویند، رئال در کنار سیتی بهترین تیم حال حاضر دنیاست و تقریبا هرگز نمی‌بازد.

تساوی با آنچلوتی در بردهای دربی: از این موضوع خبر نداشتم و صحبتی ندارم.

 

آنچلوتی: حق رئال نبود حذف شود

در سمت مقابل کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید گفت که تیمش به خوبی جنگیده و حقش حذف شدن از جام حذفی نبوده است.

آنچلوتی در نشست خبری پس از این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نقطه ضعف رئال: ما خیلی خوب بازی کردیم. جنگیدیم. دو بار توانستیم گل خورده را جبران کنیم. دو گل زدیم و یک گل که مردود شد. زمانی باختیم که بازی را تحت کنترل داشتیم و دلیل این اتفاق از دست رفتن توپ بود.

بازی دشوار: نمی‌دانم که آیا حذف ما منصفانه بود یا نه، اتلتیکو هم برای هر توپ جنگید. ما با تمام وجود تلاش کردیم. این بازی دربی بود و مانند هر دربی دیگری درگیری‌هایی وجود داشت.

وینیسیوس: او شرایط سختی در طول بازی داشت چون این دیدار پر تنش بود. بازی خوبی ارائه کرد.

لونین: من دوست ندارم اینجا بازیکنان را به‌صورت شخصی تحلیل کنم. ما می‌توانستیم وقتی بازی مساوی بود عملکرد بهتری داشته باشیم. کنترل بازی را در دست داشتیم و نیازی نبود که فشار زیادی بیاوریم. این اشتباه جوانی و بی‌تجربگی است. وقتی بازی تحت کنترل شماست، نیازی نیست فشار زیادی بیاورید.

شرایط فیزیکی: ما از این نظر شرایط بدتری داشتیم چون اتلتیکو فرصت استراحت و آماده شدن بیشتری برای بازی داشت. ما دو هفته وقت داریم که از این نظر بهتر شویم. این دیدار را به‌خاطر از دست دادن توپ و بازی خوب گریزمان باختیم.

کارت زرد وینیسیوس: او کم کم یاد می‌گیرد. درگیری‌های زیادی داشته و گاهی نمی‌توان خونسردی را حفظ کرد. این قابل درک است. از نظر من اتفاق خاصی رخ نداده است. او خیلی خوب بازی کرد و جنگید. من متوجه درگیری او و سیمئونه نشدم.

منبع: ورزش سه

منبع خبر: رکنـا