اگر شما هم به دنبال یاد گرفتن بستن روسری مدل لبنان ی هستید این مطلب برای شماست. بستن روسری مدل لبنانی برای خانم هایی که می خواهند پوشش و حجاب کاملی داشته باشند، ولی از مقنعه استفاده نکنند بسیار ایده آل است. بستن روسری مدل لبنانی ظاهری شیک و آراسته و در عین حال با […]

اگر شما هم به دنبال یاد گرفتن بستن روسری مدل لبنان ی هستید این مطلب برای شماست. بستن روسری مدل لبنانی برای خانم هایی که می خواهند پوشش و حجاب کاملی داشته باشند، ولی از مقنعه استفاده نکنند بسیار ایده آل است.

روسری لبنانی

بستن روسری مدل لبنانی ظاهری شیک و آراسته و در عین حال با حجاب کامل برای شما به ارمغان می آورد. صرف نظر اینکه پوشش شما چادر یا مانتو است می توانید با بستن روسری مدل لبنانی استایل محجبه شیکی را تجربه کنید. بهترین جنس روسری برای بستن مدل لبنانی روسری کرپ حریر می باشد. این نوع روسری ریزش زیبایی روی سر دارد و به همین دلیل در بین خانم های محجبه بسیار پرطرفدار است. البته تنوع رنگی فوق العاده کرپ حریر نیز در این محبوبیت بی تاثیر نیست. تقریبا با هر طیف رنگی که مد نظرتان باشد شال و روسری کرپ حریر موجود است.

روسری لبنانی

اگر می خواهید استایل تان را بی نظیر کنید و ضمن حفظ کامل حجاب تان زیبا و جذاب باشید از انواع اکسسوری شال و روسری مانند سوزن روسری لبنانی و یا گیره روسری عربی برای فیکس کردن روسری کرپ تان بهره ببرید. بستن روسری با مدل لبنانی با توجه به فیکسر روسری که استفاده می کنید روش های مختلفی دارد.

روسری لبنانی

برای بستن روسری مدل لبنانی می توانید از انواع گیره روسری مجلسی و نگین دار استفاده کنید. انواع سوزن و گیره روسری لبنانی با طرح های ساده و فانتزی را می توانید از بخش اکسسوری های شال و روسری فروشگاه کاشانه تهیه کنید.

روسری لبنانی

اولین مدل از بستن روسری لبنانی را می توانید به روش زیر انجام دهید: ابتدا روسری را پهن کنید و یک مثلث کوچک از روسری را تا بزنید. روسری را بر روی سر خود قرار دهید و زیر چانه تان را با کمک سنجاق کوچکی محکم کنید. قسمت زیر ناحیه چانه را با کمک دست خود محکم بگیرید و طرف دیگر روسری را به سمت گوش های خود بیاورید و همه لایه های این قسمت را نزدیک به چانه با کمک سنجاقی مرتب کنید

روسری لبنانی

یکی از رایج ترین انواع بستن روسری که امروزه در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است بستن روسری به روش لبنانی است که با تمرین کردن می توانید در این زمینه مهارت کافی را کسب کنید. الگوی بستن روسری لبنانی یکی از سبک هایی است که می تواند چهره شما را زیباتر از قبل کند و با بستن این مدل روسری می توانید حجابی آراسته و زیبا داشته باشید.

روسری لبنانی

روسری را باز کنید و یک مثلث کوچک از آن تا کنید. هرچه مثلث داخلی کوتاهتر باشد، روسری بلندتر به نظر می رسد و روی سر زیباتر می شود. (اگر جنس روسری نازک است و یا قصد دارید چادر روی آن بپوشید و دولایه روسری روی سر نمی ایستد، می توانید از یک طلق نازک برای روسری استفاده کنید و آن را بین لایه های روسری و چادر قرار دهید.)روسری را روی سر بگذارید و قسمت زیر چانه را با سنجاق محکم کنید. سپس با کمک دست، قسمت پایین چانه را محکم بگیرید و چین کناری روسری را گرفته و از زیر چانه رد کنید و با سنجاق از طرف دیگر سر نزدیک گوش ها محکم کنید. به عبارتی گوشه سمت راست را به گوشه سمت چپ و بالا بیاورید تا سنجاق گردن زیر آن پنهان شود سپس با سنجاق تزئینی کمی بالاتر از انتها نزدیک گونه محکم کنید. حالا تمام چین های دور چانه و چین های روسری را مرتب کنید و از بستن روسری لبنانی خود لذت ببرید!

روسری لبنانی

مدل حیفا یک مدل لبنانی است که از قدیم بین خانم های لبنانی طرفدار داشته است، در این استایل می توانید از شال های ساده و طرح دار استفاده کنید. در عین سادگی این مدل برای استفاده در محیط های رسمی و غیر رسمی بسیار مناسب است.

روسری لبنانی

مدل بستن روسری برای صورت های مستطیلی : این مدل از چهره به این شکل می باشد که طول صورت از عرض بزرگتر و پیشانی و فک هم اندازه و لبه های تیز دارد. در این مدل توصیه می شود روسری خود را به گونه ای ببندید که طول صورت کوچکتر نشان داده شود و لبه های تیز صورت گرد شود. برای این مدل صورت ها استفاده از شال بهترین انتخاب و گزینه می باشد. تا جایی که می توانید از شال و روسری با طرح چهار گوش استفاده نشود. شال و روسری خود را به صورت گرد ببندید و برای انجام این کار کناره‌های روسری و شال را به داخل بزنید تا گونه‌هایتان مشخص شود.

روسری لبنانی

مدل بستن روسری برای صورت های بیضی : اکثر مدل بستن روسری برای این مدل صورت ها مناسب است. اگر دارای صورت بیضی هستید به راحتی می توانید هر مدلی شال و روسری خود را ببندید. اگر فکر می کنید که صورت کشیده ای دارید بهتر است هدبند یا دستمال سر از زیر روسری و شال ببندید. در این مدل هم کناره های شال و روسری را به داخل بزنید تا گونه های شما مشخص تر شود.

مدل بستن روسری لبنانی + جدیدترین و زیباترین مدل های بستن روسری لبنانی

با توجه به اینکه در این روزها روسری قواره بزرگ طرفداران زیادی دارد و بیشتر خانم‌ها از روسری‌های قواره بزرگ در پوشش خود استفاده می‌کنند، روسری قواره بزرگ را می توانید با روش‌های متنوع و مختلفی سر کنید. بهترین نوع مدل بستن روسری قواره بزرگ برای بستن روسری مدل لبنانی است. مدل بستن روسری به روش لبنانی نیز میتوان به شکل‌های مختلفی سر کرد.

روسری لبنانی

لبنان کشوری در غرب آسیاست که طبق آمار ۵۹ درصد مردم آن مسلمان و ۳۹ درصد نیز مسیحی تشکیل داده است. یکی از زیبایی های این کشور، حجاب لبنانی و مقنعه لبنانی می باشد. حجاب در کشور لبنان با توجه به دین های مختلف متفاوت است. برخلاف دیگر کشورهای عربی بسیاری از زنان مسلمان حجاب ندارد. دلیل اختلاف حجاب در این کشور حضور مسلمانان و مسیحیان در کنار یکدیگر است.

روسری لبنانی

علاوه بر این، لبنان از ادیان و قبایل مختلفی همچون مسلمان، مسیحی، ارامنی، یهودی ها و دروزی ها تشکیل شده است. به همین دلیل، حجاب در لبنان تعریفی نامشخص دارد. و البته یکی دیگر از دلایل این موضوع در بحث حجاب در کشور لبنان، عدم حکومت کشور اسلامی است. به همین دلیل، زنان کشور مجبور به رعایت حجاب نیستند و در گروه های خاصی از پوشش مردم لبنان دیده می شود.

روسری لبنانی

بنا بر آیه حجاب در قرآن، حجاب کامل در اسلام به ویژه برای بانوان تاکید شده است. حجاب در کشور لبنان نیز برگرفته از این تعالیم است. حجاب لبنانی برگرفته از یک کلمه عربی، به معنای پوشش است. اما برخلاف دیدگاه کلیه سراسر جهان این کلمه تنها به بانوان اختصاص داده نمی شود. بلکه مردان هم موظف به رعایت حجاب هستند. این کلمه در دین اسلام دارای دو بعد است. بعد اول پوشش بدن و مورد دوم عدم خودنمایی در برابر نامحرم است. در صورت وجود این دو بعد در کنار یکدیگر حجاب اسلامی کامل می باشد. بنابراین نوع حجابی که برای پوشش زنان با حجاب لبنانی تعریف شده وسیله ای برای رسیدن به این دو بعد یا همان حجاب کامل است.

روسری لبنانی

در میان کشورهای مختلف عربی، حجاب بانوان لبنان به عنوان به روز ترین و خاص ترین کشور در حوزه پوشش این منطقه است. در واقع بانوان لبنانی ها به عنوان شیک ترین زنان دنیا شناخته می شوند که پوشش شان بر اساس مد تعریف می شود و شیک ترین استایل ها را بین کشورهای عربی به خود اختصاص دادند. این کشور جز کشورهای آزاد است و زنانه لبنانی ها هر نوع پوششی که دوست داشته باشند برای خود در نظر می گیرند. از انواع روسری گرفته تا برخی انواع توربان و هدشال در پوشش بانوان لبنانی دیده می شود.

روسری لبنانی

قبل از شروع جنبش حزب الله، اکثر زنان مسلمان در کشور لبنان بی حجاب بودند. اما امروزه روز به روز به تعداد محجبه ها افزوده می شود. تنها دلیل تغییر حجاب بانوان لبنان جنبش امام موسی صدر است. این فرد با رفتاری کاملا منطقی و برخورد های جذب کننده زنان را برای حجاب تشویق کرد و ارزش انسانی را برای افراد این جامعه مشخص نمود.

روسری لبنانی

حجاب زنان محجبه لبنانی شیعه در این کشور شامل چادر مشکی به همراه روسری مشکی است. اکثر شیعیان در جنوب لبنان ساکن هستند و این نوع پوشش بانوان لبنانی شیعه از چادر عربی بر گرفتند. عده ای هم به جای چادر از روسری و مانتوهای بلند و گاهی هم مقنعه برای حجاب لبنانی استفاده می کنند. البته بد نیست بدانید، خانم های چادری نشانه ای از حزب الله بودن خود را بیان می کردند و می توان گفت زنی که چادر پوشش است همسر یا دختر یک حزب اللهی است. اما این عقیده کنار رفته است و ممکن است در میان مردمان عادی هم چادر دیده شود.

روسری لبنانی

زنان اهل تسنن در لبنان برخلاف زنان مسلمان چادر به سر نمی کنند. برخی ها دارای روسری و مانتوهای بلند هستند. اما برخی دیگر از سبک حجاب غربی یعنی بلوز و شلوار به همراه روسری یا شال پیروی می کنند. یکی از مواردی که می تواند حجاب شما را کامل تر کند هد شال می باشد که استفاده از آن در کنار مقنعه و روسری می تواند اتفاق خوبی باشد که رقم خواهید زد.

روسری لبنانی

روسری لبنانی

منبع خبر: رکنـا